28.10.2007. / nedjelja

PRIZNAJEM da zovem anamarija
PRIZNAJEM da priznajem da nosim šareni aparatić zubomouthwash
PRIZNAJEM da imam dioptriju da da nosim leće i da mrzim što imam dioptriju coolno
PRIZNAJEM da sam mala i debela da bih voljela veća i mršavija madpuknucu
PRIZNAJEM da želim izgledat kao mršavo i imat ricavu kosu bang
PRIZNAJEM da volim plesati i da sam uvijek za tulum pjevalud
PRIZNAJEM da obožavam modu i da sam luda za modnim dodatcima,cipelama i torbama yes
PRIZNAJEM da bih voljela živjet u 20 ili 60 -im smijeh
PRIZNAJEM da volim plesati na swing i trbušne plesove zujo
PRIZNAJEM da mi nedostaju mažuretkinje crynotuzan
PRIZNAJEM da volim muzike posebno rock i pop sretanyes
PRIZNAJEM da da sam luda za michaelom bublom i
shakirom pjevazaliven
PRIZNAJEM da obožavam latino plesove i valcer
PRIZNAJEM da imam starke zvane dalmatineri thumbuprolleyes
PRIZNAJEM da sam luda za drugim spolom i da se nisam zaljubila od 5 godine kiss
PRIZNAJEM da sam luda za nogometašima i da obožavam nogomet kao sport nut cereknaughty
PRIZNAJEM da volim provoditi vrijeme u sobi i da sam ovisnik o internetu
PRIZNAJEM da obožavam oc,oth i ugly netty te sex and city roflwink
PRIZNAJEM da sam brbljava i da volim papati njamifino
PRIZNAJEM da bih volila da mi je društvo sastavljeno od malih sminkerica ali svejedno obožavam svoje prije rokerice kiss rofl
PRIZNAJEM da sam kreativna na jako čudan naćin thumbup
PRIZNAJEM da volim svoje starce i obitelj ,te svoje prijatelje te da sam jako vjerna prijateljica u zadnje vrime (to nije dobro) kiss
PRIZNAJEM da mi nedostaje rodica cry
PRIZNAJEM da se bojim promjena bilo dobrih ili loših tuzaneek
PRIZNAJEM da u zadnje vrijeme malo komuniciram sa nekim ljudima zbog ćega sam jako tužna
PRIZNAJEM da ne volim licemjerne,umišljene i bezobrazne ljude headbangmad
PRIZNAJEM da se teško otvaram kao osoba ali da sam u isto vrijeme jako naivna tuzan
PRIZNAJEM da sam u duši romantičarka i da obožavam pariz rolleyes
PRIZNAJEM da predajem ovu štafetu svima koji pročitaju ovaj

- 13:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.