18.06.2007. / ponedjeljak

bokić
inače za razliku od većine puta kada nemam pojma zašto pišem post danas sam jako svjesna razloga a to je film down with love i da vas odma upozorim ja se većim djelom slažem sa ovim filmom
kao prvo ja nisam tip osobe koja vjeruje u ljubavna prvi pogled niti koja vjeruje da će sa 16 ili sa 15 godina naći ljubav svog života a još naj manje da ću sad čitav dan plakat ili se ići ubijat zbog nesretne ljubavi možda jednom kada se budem smatrala dovoljno zrelom da se zaljubim ,ali da se neke osobe mojih godina ili još tragičnije ponašaju tako to mi je fakat ne zamislivo mislim stvarno koda živimo u bajci pa izvode cirkus zbog nesretne ljubavi ,nije da ih ja kritiziram zbog toga nego jednostavno mi je to nezamislivo u mojim godinama a ko zna možda se ja budem tako ponašala za koju godinu
ali ljudi posebno cure daj se skulirajte i pokušajte se ponašat kako ovaj film ili knjiga kažu DOWN WITH LOVE bar dok još možete uživati u mladosti jer kada se neki probude iz te mladosti za koji mnogi smatraju bajkom biti će gadno razočarani

a ako se ste se već upustili u takvo sranje da mislite da je jedini način se riješite te boli koji vam je neko prouzročio mislite da je sutra novi i bolji dan

p.s- curke ako ste povrijeđeni od neke osobe nemojte je krivi zbog te boli ,ali nemojte se ni obeshrabrit zbog toga jer je to samo prolazna faza koja će proć a svaki put kad prođete pokraj te osobe budite uzdignute glave i nasmiješeni

- 12:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.