20.05.2007. / nedjelja

moja štafeta

bok ,svitu!!!!!!
kao život???moj je ok
iako nemam pojma zašto sam počela pisati post nakon što je prošlo tek nekoliko dana od zadnjeg
vjerovatno se i zbog tog razloga neću ni puno raspisat
za početak razlog ovog glupog naslova je to što sam vidila mnoge naslove na drugim postevima u koji ma te osobe daju listu njihovih najljepših muških
pa pošto sam ja kako kaže lucka manijak za nogometom naravno da će se moja lista sastojat od njih
NAJ NOGOMETAŠI




jedan od najljepših ljudi na svitu mora se naći na svaćijem popisu lipote, ,ali osim toga on nema samo lipotu on je pametan ,dobar ,nesebičan ,ne upada u nikakve sukobe i he is just greatjednom rječju savršen
inaće rođen je sao paolu 22.4 neke godine i kao dite je završio u kolicima ali se oporavio i to je razlog zašto on svaki put diže ruke u zrak kada da gol da zahvali bogu,inače njegovo ime kaka ne označava ništa ljigavo nego označava ricardo (njegovo pravo ime) od milja
i za kraj
if you want to be barbie kaka is kind of guy you need


2 CRISTIANO RONALDO
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
što se može reći za kikija osim da je sigurno da je on jedan od najzgodnijih likova na svitu
o njemu ne možemo reći puno osim da je rođen na nekom otoku u portugalu i da je živio uz oca pijanca i brata drogeraša ,ali uza sve to on je jako povezan sa svojoj obitelji posebno sa majko i sestrama ,i iako svi kažu da je kažu da je jedan od najskromijih ljudi ali ima samo jedan modni grijeh to je mijenja friz jako često pa ga zbog toga često uspoređuje da onim debilom od beckema
i još nešto za kraj to nije tip osobe za koju se možete vezati zato jer je cristiano prestavnik loših dečki

bokić ljudi to je sve za ovaj misec vidimo se sljedeći btw nadam se vam se svidjela moja štafeta

P.S -evo nešto za kraj
za one koji pate za njim

Image Hosted by ImageShack.us

možda moj broj 3

- 10:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.