15.05.2007. / utorak

bok ,svitu
kako život moj ok tj po običaj
nemam posebnog razloga zašto sam počela pisati post koda mi nije bila dosta ona zadaća iz hrvatskoga u kojoj su nam teme bile more i ja te grčka tragedija ,i svaka normalna osoba bi uzela more i ja jer u ovoj drugoj moraš poznavat gradivo da vjerovatnost da mi znamo što se događa na satu je 1:10000 tako da bi logički bilo uzet prvu u kojo bi nešto sra o moru i njegovim lipotama ali pošto sam ja poseban slučaj jasam uzela grčku targediju u kojoj sam joj prepričala sve što zanam o grcima a i tragedijama ali nema veze ne naedam se ja večoj ocjeni od dva
i tako da ne pričam više o školi pribacit ću se na moj život
bitno sto se dogodilo je to da je lucka dva tri puta napustila trogir pa se vratila dasam se prisilila izići iz kuće a da nisam trebala ići u školu
i tako
to je to
pišem vam sljedeći mjesec kada me pukne
P.S- imam novi blog
pošto sam shvatila da imate veliko zanimanje za moj blog odlućila sam pistai još jedan kao se svi ne biste gužvali po jednome
to je sve
ja ne vidim razloga zašto bi ste vi ovo čitali
bokić

nešto lijepo za kraj
RICARDO IZECSON DOS SANTOS LEITE


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.