11.02.2007. / nedjelja

bok,svitu!!!!!!!!!!!
evome doma .............
ola ,kako život ?znam da nisam dugo pisala ali nisam ja kriva kriv je moj život točnije kako kaže jedan njemački književnikcitiram ( ne citiram baš ali samo ,znate) "ako ti je život dosadan ne krivi njega nego sebe jer ti si kriv za to ...." ja se bar nadam je tako
btw. znam da niste primjetili da nisam pisala postove osim nekih jadnika mojih prijatelja ali ja sam se ipak odlućola javiti zato jer sam ja dobra
inaće u mom privatnom životu nema ništa novo nisam se zaljubila ima od stoljeća 7 ,život mi je koma ali nema veze sve moje dosade nadopunjuje ona ludnica
kako i sami znate počela je škola u kojoj sam ja obećala da ču popravit ocjene ali to mi baš i ne uspjeva moje jedine ocjene da sadfu su 2 i 3, stvarno napedujem
u ludnici profesori su postali još luđi a i mi ne zaostajemo za njima baš
u sridu smo picali informatiku i tako se upisali u povijest kao prvi gimnazijalci koji su picali svi zajedno
inaće našojm drago razrednici se digla kosa na glavi zato jer nas je dan prije toliko ishvalila da joj se to ko odbilo od glavu ,iako nismo znali pravi razlog picavanja mi smo rekli da ne shvaćamo neko raćunjanje koje nam nije objasnila i tako dalje
neda mi se pisat tako ciao do sljedećeg puta
bokić

- 11:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.