23.12.2007., nedjelja

Odluke...

...

S obzirom na kalendarsko vrijeme...
Na uskori prelazak iz ove (stare) godine u novu 2008-u...



...

Uvijek se govori kako je ovo...

Pravo vrijeme za...

Promjene...
Nove odluke...


Novogodišnje odluke...

Nikada nisam previše pažnje obraćala na to...
Koje je vrijeme donošenja odluka koje ću stvari pokušati u svom načinu života promijeniti na bolje...
Raditi drugačije...

Nekako kada bi mi došlo... /nešto bih osjetila u sebi/...
Znala bih da sam tada spremna promijeniti to...

Pod spremna mislim na one neke veće promjene u svom Životu...

...

Iako postoje te neke manje stvari... loše i malo manje loše... :)
Navike koje se tako lako s vremenom usade u nas...
I postanu dio nas... /Koliko god mi to pokušali negirati.../

...Ljudi su baš neobična bića što se tiče tih stvari...

I čak iako znam(o) da nam većinom te neke navike ne donose gotovo ništa dobro...
Teško je bez njih...

Osjećamo se kao da nam nešto bitno nedostaje...

...

A što se tiče moje promjene...

Neko zadnje vrijeme...
Kako se često neke nesuglasice ponavljaju s Njim...
I kako se čini da ipak ovaj Život ne gledamo sličnim očima...

Imam u sebi sve veći osjećaj kako sam spremna za jednu veliku promjenu...

Na odvajanje od Njega...

Na to da ipak svako od nas nastavi zasebno svojim putem...



Sjećam se kako mi je jednom netko rekao (ili sam možda pročitala negdje)...

„Jednom zavezan čvor uvijek nanovo puca na istome mjestu...“

...

I ne mogu još ništa sa sigurnoću govoriti, jer često sam dosta neodlučna... I treba mi dosta vremena kako bih skupila dovoljnu dozu snage da to napravim...
Da znam kako ću moći dalje i ispuniti ono rečeno i obećano...
Jer toliko je vremena prošlo...

I ma koliko možda neke ljude ne volimo na onaj način kako bi to oni željeli...
Urezali su se u naša srca... jer veći ili manji dio života su prošli sa nama... i uvijek ostaju tu...
Zbog njih smo dijelom to što jesmo...

...

I zadnji put dok sam se rastajala na kolodvoru s Njim...
Pala mi je na pamet ta misao dok sam ga gledala suznih očiju...

Teško je ostavljati nekoga koga voliš...
Duboko...
I iskreno...


Nekoga za koga bi uvijek napravio sve...

...

Možda, previše filozofiram, ali...

...



I kako me do sljedeće godine neće biti na blogu želim Vam svima sve najbolje tokom ovih blagdanskih dana koji slijede...

Želim Vam blagoslovljen Božić...
Da ga provedete u zagrljajima obitelji i ljudi koje volite... :)



A također i Sretnu novu 2008...

I puno dobrih novogodišnjih odluka koje uključuju puno sanjarenja, ljubavi, sreće... i ostalih pozitivnih nijansi... :)

...



- 13:28 - Ostavi mi trag... (30) - Možeš i sebi... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.