16.06.2007., subota

Eto ti pjesma, Ludo moja…


I dok sam tako večer prije odlaska natrag u Zagreb sjedila pored njega na udaljenoj plaži od grada zagledah se u Zvijezde…
One udaljene… i one koje su sjale tako jako da je čovjek imao osjećaj da bi ih rukom mogao dohvatiti…
Ali ne može…
Takve Ljepote su samo za gledanje i uživanje…
Uživanje u njihovom sjaju… i osjećaju koji te prati iznutra dok tako ležiš ispod njih…

…jer ima nešto mistično i fascinantno, dočekati zoru pod Zvijezdama…

Osjećate li se i Vi posebno pod Zvijezdama?...

********

I spustim pogled na njegovo umorno lice i pomislim koliko se promijenio u ovih nekoliko godina…
Ostario?...
Ne, već sazrio…
Kao muškarac i kao osoba… a opet tako volim njegove dječačke crte lica koje bih mogla i u mraku prepoznati samo kao Njegove…
Volim i taj njegovi ponekada blesavi i nezreli smisao za humor…

Zamislite li se i Vi ponekada, koliko je zapravo lako voljeti tako posebne osobe u našim životima?...
Voljeti ih iskreno i jako unatoč svim njihovim manama i nedostacima?...


Jer čini se kako u Dvoje funkcionirate „savršeno“ i nadomještate zajednički sve te sitne rupe…



Njegov me pogled i žmirkanje prisjeti na to da uskoro ponovno odlazim…
I nekako se zbog toga opet osjetih djelomično prazna.
Jer željela bih da ova večer nikada ne prestane…

I zato nastavih uživati u pogledu na Njega i ugođaj oko sebe…
A poviše mora opet su letjeli galebovi,
I njihova me slika podsjeti na Johnatana…
I slobodu tijela i uma koju sam ja osjećala u tom trenutku…

Osjećate li se i Vi nekada toliko sretno, prepušteno i slobodno kao da bi mogli poletjeti?...
Kao da Vam ali baš ništa ne može pokvariti trenutak i tu Ljepotu?...




********

sanjari moji, evo vratih se u metropolu nakon odmora...
i sada sam ponovno napunila baterije za posao, žurbe i nervoze...
za nove pobjede i ideale koji me čekaju.... :))

hmm, ali prije ostvarivanja toga moram riješiti ispite koje već neko vrijeme odlažem...
i čitam Vas sve naravno opet... :)) wave

- 20:06 - Ostavi mi trag... (26) - Možeš i sebi... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.