<body> My_mess--my_problem - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ime: SteŁŁa
Prezime: Nije važno
iden u 6.c razz...zivin u K. S.
moja najprija je Łara...
VoŁim:
•sve svoje prijatelje(posebno par njih)
•izlazkejavascript:%20void(0);
•facebook
•muziku
•sladoled fino
•Łito
•zezat ljude belj
•čitat zanimljive knjige
NevoŁim:
•Anu(najgluplju osobu na svitu)
•učenje
•školu
•emo (metal)
•svađat se
slušan sve osim metala...
neman idola...
neke od naj pjesama :
kesha-blah blah blah,boom boom bang
neda ukraden-da se nađemo na pola puta,
prljavci-sve je lako kad si mlad,kise jesenje,...
da dalje ne nabrajan
poseban pozdrav mojoj prijateljici Josipi koja prolazi teške trenutke zbog gubitka voljene osobe/// Jope volin te punoo wink














Image and video hosting by TinyPic
1. Ne Kopiraj me

2.Ostavi komm

3.Ne vrijeđaj moj blog-nego
ako ti se nesviđa jednostavno izađi

4.Poruke(lance) sreće ili nesreće
ne šalji jer ih ne podnosim

5.Razmjena? može

6.Ne uzimaj bez pitanja

7.Poštuj ovo!

CREDITS

design:My_mess--my_problem
Kostur**: Idesignes


ponedjeljak, 07.06.2010.


eei..uuu sta san sritna!!!Danas mi je zaključilo zemljopis 5...dok me isspitivalo klecala su mi kolina...i engleski mi je 5...jedino glupa povjest 4.Proč ću sa 4.6. sad ću se lipo moć kupat.Iden sutra sa Cici i jos par njih.Jedvaaa čekamn.Kad će više ova glupa škola završit.Jedino će mi falit društvo :) .ii napokon san naučilaa radit dizajne.Ako ko želi nek slobodno naruči u komentarima,neman ništa protiv :) .Ai iden sad u moje prije Lareeeee...





| Komentari 7 |


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.