<body> Novi post - My_mess--my_problem - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Ime: SteŁŁa
Prezime: Nije važno
iden u 6.c razz...zivin u K. S.
moja najprija je Łara...
VoŁim:
•sve svoje prijatelje(posebno par njih)
•izlazkejavascript:%20void(0);
•facebook
•muziku
•sladoled fino
•Łito
•zezat ljude belj
•čitat zanimljive knjige
NevoŁim:
•Anu(najgluplju osobu na svitu)
•učenje
•školu
•emo (metal)
•svađat se
slušan sve osim metala...
neman idola...
neke od naj pjesama :
kesha-blah blah blah,boom boom bang
neda ukraden-da se nađemo na pola puta,
prljavci-sve je lako kad si mlad,kise jesenje,...
da dalje ne nabrajan
poseban pozdrav mojoj prijateljici Josipi koja prolazi teške trenutke zbog gubitka voljene osobe/// Jope volin te punoo wink














Image and video hosting by TinyPic
1. Ne Kopiraj me

2.Ostavi komm

3.Ne vrijeđaj moj blog-nego
ako ti se nesviđa jednostavno izađi

4.Poruke(lance) sreće ili nesreće
ne šalji jer ih ne podnosim

5.Razmjena? može

6.Ne uzimaj bez pitanja

7.Poštuj ovo!

CREDITS

design:My_mess--my_problem
Kostur**: Idesignes


utorak, 01.06.2010.
Novi post


Dobar dan...u subotu(29.5.2010.) sam išla na hodočašće u Mariju Bistricu...
Ujutro u 3:30 smo tribali bit isprid crkve,a u 4:30 samo krenili...iz mog mjesta je sve ukupno išlo 400 ljudi,djece oko 20-ak...svi smo bili pospani...put je bio dug...U Mariju Bistricu smo došli oko 11:30,taman na misu.Posli mise smo imali ručak u nekom restoranu,hrana je bila fujjj(bube u salati,vodenasta juha,...)...posli smo išli razgledavat šta god samo tili...Onda smo išli u Zagreb,vozili smo se 2 ure...Svi su išli na misu u 6,ali meni,Cici i Ivani je bilo ''muka'' pa smo se išle šetat...zamalo smo se izgubile...na Trgu Bana Jelačića se sprema nekakvi koncert ''plesom protiv droge'...DJ je svira...Lipo je tamo al meni je ipak puno draže u mom Splitu !...nas tri smo se cijelim putem smijale,a ljudi oko nas su nas gledali ko da samo za umobolnicu(to mi nikako nije jasno)...vidile smo jednog lipog malog sa kapon i cilo vrime gledale jel nas on gleda(i gleda nas je)...smijale samo se i šaptale ''još nas gleda'',''gledaaa nasss!!!''...ahahha jesmo lude al oke.Zamalo samo zakasnile na bus,tj. trčale smo za njim...bus je krenija u 19:30 a kući smo došli u 2 sata..naporan je taj put...u nedjelju sam cili dan prespavala,a u ponediljak me bolija stomak i glava ...nisan išla jučer niti ću danas ni sutra u školu...doktor je reka da iman neku virozu...a svi dobro znamo da u četvrtak i petak nema škole....tako da ja imam tjedan dana odmora...BLAGO MENI ! ...hahahaha...trenutno mi je jako dosadno,neman šta radit...ugl. najviše me muči GDJE i KAKO proslavit 13. rođendan,molila bih da mi pomognete...

>>_ovo sam ja_<<





| Komentari 18 |


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.