petak, 12.05.2006.

Ovo je naslov ovoga posta

Ovo nije BLOG ovo je test za dizajn BLOGOVA, tu isprobavam kako izgleda pojedini dizajn koji sam napravio i kako se pojedini stil teksta odražava na njega u svim njegovim elementnim.
Očito trenutno imam višak vremena kad se zezam s pisanjem ovoga ali dosadan mi je onaj jedan te isti Ciceronov govor iz 45.godine prije Krista „Lorem Ipsum“ kojeg nalazim na drugim test stranicama.

Upravo zbog toga sam odlučio staviti, odnosno napisati svoj vlastiti tekst jer ću tako dobiti bolji uvid u to kako se dizajn kao cjelina trenutno ponaša.

Ovo je recimo dio gdje sam upravo stavi podebljani odnosno BOLD tekst, da visim kako on tu izgleda. Dobar je kad želite nešto POSEBNO naglasiti.

Ovo je recimo UKOŠENI tekst odnosno „italic“ tekst. Onje relativno ok ako želite naglasiti nečije Ime ili Ime proizvoda i slično.

Ovo je sada text koji vam ima nekakvo posebno značenje unutar teksta samog te ga želite posebno naglasiti. Zato se nalazi unutar ove kučice i bojom se razlikuje od običnog teksta u postu. Eto to je tekstualni okvir.


Ovako izgledaju linkovi unutar teksta.
Recimo link na moje SadisticoShy stranice ili na moju stranicu sa fotkama Vision Thing.

To je to. Mislim da sam sada sve isprobao.
Ok, dole su još i komentari i nebi vjerovali ljudi čak i komentiraju ovu stranicu iako se tu nema ništa za pročitati što bi imalo neki značaj s obzirom na ostale BLOGOVE.

- 06:45 - reci! (12) - Materijaliziraj ! - #

<< Arhiva >>