ponedjeljak, 29.05.2006.

Kud svi Turci…

Ne, stvarno. Kud svi Turci?...
Jebešga ti Turci uvjek nekud idu pa jih onaj mali idijot stalno sljedi. Al mene zanima kud oni idedu majkamustara????...
Nećemo sad o tome, neće to bidnut tema ovog posta. Tema ovog posta je nastala spontano, čitanjem po ostalijem tuđim blogovima.
Kad sam počinjo svoj blog, ideja vodilja je bila: uzmeš kompjuktor, nešt napišeš i ondak dolazu ljudi pa čitaju pa se jal smiju, jal plaču, jal… Ovisi jal si ti napiso štagod veselo il štagod tužno. E sad, nije to, nego kak sam posto stari i cjenjeni, skužiše ja da imade te sad liste. Pa kaže: ak nisi na listu nećedu te više čitat.
O suncetipoljubim, a da šta ću ja sad. A ništa, pitam ja ljudi pa kak da dođem na listu, kome treba poslat kobasica i rakije pa da i to sredimo (ima se mislim si ja, nije problem), al čikin… Neide to tak. Pa kak neide?!? Eto, izgleda da su ti u žiriju svi neki pošteni i ondak nemoš tako kaže, nego mi valja pisat nešto zanimljivo i kaže onda ćeš doć na listu.
A jebemtiživot, šta ću sad???? Mislim ja tako, misli, misli, mislim… i dosjetim se: idem, reko, redom čitat ove drugove i drugarce šta su na tom spisku pa ću ja pisat točno onak kak oni pišu i oda ću i ja na spisak (ma neš ti mene majkamustara).
E sad se vraćamo na početak (ono kak je nastala tema za ovaj post i to): čitam ti ja redom ljude sa liste i skužim o čem valja pisat:
- muški redom pišu il o politiku, il o sport, il seru i kenjaju po svemu jerbo ništa ne valja, a da samo oni znadedu najbolje.
- ženske ne pišu o seksu, nego samo o tome kako se uređuju i briju picu, a ondak njiovi muški jededu jagode odanle odakle one piške, a onda oblače čipkaste gaće i grudnjak da ovi mogu to vidit pa jih dobro kresnit (odpostragi il odnapred, a može i u kenjaru).

I sad ja gledam koji mi je izbor:
- o politiki znam kolko i o noćnom životu rijetkih amazonskih biljaka, štoćereć ništa
- o sportu znam da postoji nogomet i nekad je postojala košarka, al otkad je onaj Petrović umro, to su ukinuli
- srat i kenjat znam
- ne pisat o seksu, to isto znam pa onda to neću pisat.

E sad, kad se sve zbroji i oduzme evo mog današnjeg posta:

Sranje i kenjanje po svemu i svačemu:
Država nam je u kurcu, valja ju izvadit.
Političari nam ništa ne valjaju, samo lažu, piju i žderu.
Novinari nam ne valjaju jerbo lažu, a i ono što ne slažu nije istina.
Školstvo nam ništa ne valja jerbo su nam djeca sve gluplja i gluplja, a i bave se kriminalom i piju drogu.
Doktori su nam isto pokvareni jerbo te neće zašit ako im ne dadeš cjelu svinju, a i kad im dadeš oće da bude rastrenčirana i obrađena, inače te ubiju.
Muzika više nemamo svoje pa moramo uzvozit iz Srbije, a i to šta uvezemo se putom ošteti pa kod nas jako loše zvuči.
Policajci nam isto više ne valjaju jer brate tuku pendrekom, a kad te zaustave na cesti neće uzet 100 kuna nego odma piše kaznu.
Sad malo neću pisat o seksu:
Prošli vikend žena i ja nismo imali seksa, a jokvalamajci. Ja sam tjeo, al je ona rekla da ju nešt nije volja i da bi se mogo i uredit tu i tamo i sve tak. Vidim ja: odnijo vrag šalu pa sam se stao uređivat: poštuco sam nokte, čak i na nogama, dobro se umijo i zalizo obrve, čak sam se i pod pazuve oplahno. Tjeo sam se i obrijat tamo dole, al je previše smrdilo pa sam odusto…

Eto, ovo je moj post za danas pa molim cijenjeni žiri da pročita samo ovaj dio đe ja serem o svemu i svačemu i đe ne pišem o seksu pa da me uvrste na spisak jer će me inače svi prestat čitat i da šta ću onda ja.
Ako vam to nije dovoljno evo i jedna moja seksi slika đe sam se go, ko od majke rođen, usliko, jerbo sam skužio da i to pomaže prilikom ulazka na spisak.
Pogledajte sliku vamo.

- 12:38 - A šta ti kažeš o tome? (6) - Iscjedider tintu iz kompjutora - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.