ljubavna

Svaki put kad se vratim

Obojana srecom
i protkana tugom
shrvana strahom
lezim
u ponoru tvojih misli

kao da me nista vise ne moze usreciti
od tvoga glasa
tvojih snaznih ruku
tvog mirnog pogleda

tvoja je ljubav ono
sto mi daje snagu da nastavim dalje
u tvome pogledu citam
strast, zelju i ponos

izgubljeno i tuzno
i moje je tijelo pokleknulo
pred naletima razarajuce istine
da moram otici

no moje je srce ostalo
i ostat ce snazno
i tvoje
zauvijek

10.01.2007. u 15:53 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Zaljubljena u NJEGA, u zrak koji diše, u mrak u kojem spava...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

zvijezdice i poneke 'tice

vrtlog tisine
dijamantic
pjesme za njega
Muuki
Punišine misli
pjesnik
KOLERIK I UŠparty

Pjesme koje vole

Boginja

Što je noć i što je san
To si meni zlato ti
I dok ti tama ljepotu prikriva
Ja te ljubim kao nikada
Što je meni sunčan dan
Prema tvojoj svjetlosti
Jer ti si žena koja tugu srušit zna
Ja te ljubim ti si boginja


Ljubavi...u polutami sobe
Ljubavi...moja ruka tebe zove
Bože daj neka noć ova traje
Tvoja ljubav mi nov život daje
Želim ostati zauvijek s tobom
Moja ljubavi...ljubavi



I dok te ljubim prekrasnu
Sjećanja mi naviru
Jer predugo sam
Bio sasvim sam
Ja ne želim da se razdvajam
Od tebe moja ljubavi


Vridilo je

Zagrli me tilon
pokri' me blizinom
pusti neka mrakom
lete misli nase

I zatvori oci
a ja cu te slidit'
di god budes tila
dok god mogu zivit'

Ostanimo tako
nek' se sve okrice
nek' cili svit trce
nista to ne vridi

Zar jos ne znas
da se samo
srcem dobro vidi
i dok ritki znaju
drugi bit ce slipi

Ostani jos danas
ostani jos malo
ostani zauvik
cime da te cuvam

Da dodirom ti kazem
sve sto ne znam reci
pa kad se ugasin
i prid njega stanen
mogu mirno reci
da vridilo je
da vridilo je


Ostanimo tako
dok se sve okrice
dok cili svit trce
nista to ne vridi

Zar jos ne znas
da se samo
srcem dobro vidi
i dok ritki znaju
drugi bit ce slipi

Dusa za nju


Odavno cuvam
svoju dusu za nju
i ne dam nikom da dodje blizu
jer je za nju

Nije da ne bi prezivio sam
to sam barem do sad naucio
al' ne bi nikad, o Boze, nikad
od nje odustao

Dal' je to san
sto sanjaju sretni ljudi
il' doci ce dan, plavo jutro
da me probudi

Na kraju puta, miran i svoj
idem do kraja
idem sa njom
jesam li mogao
ista vise pozeljeti

Kaput od lisca
a na njoj samo proljece
i dok se smije
sve vise se gubim

Unazad vraca me
ne nalazim rijeci
za sve sto hocu
da zapamti
al' lice joj prica sve
sto sam htio
da sa mnom osjeti

Na kraju puta
miran i svoj
idem do kraja
idem sa njom
jesam li mogao
ista vise pozeljeti