...Mi nismo lude...

04.09.2007.

MISLIMO DA BI BIO RED...ILI MOŽDA NE BI....

helo pipl (ljudi, blaži prevodimo) ovdje Kiki, Ruža i Blaža!!!

Draga Kiki!
Pišemo ti sporo jer znamo da sporo čitaš.
Blještavilo tvoga sata zasljepljuje naše predivne oči.
Ne brini što imamo tikove s rukama, to je zbog tvoje kovrčave, frčkave kose.
I nama su mili tvoji stanovi kad tvoji rade noć
O Jelo! Čuj nas sada, gledamo mi tebe i ta tvoja ustašca kao putna vratašca!
Pišemo ti pismo da ti kažemo da zajedno nismo, jer si ti otišla piškit.
Sedam minuta brzo prođe, al' što je sedam naspram 11 minuta. cerek, cerek
Završna riječ!
Uvijek i zauvijek i poslije zauvijek tvoje jedine, neponovljive, prekrasne, divne, krasne i savršene..
...Ruža & Blaža...


30.8.2007.


Sad nešto novo...

evo Kiki priča na telefon, Ruža hoda oko mene, a ja Blaža tipkam...
inače to su naša nova umjetnička imena
.....

upravo su me malo sjebale,...ajme neugodne li situacije..i to bi bilo to...možd se još javimo večeras...ako ne večeras za godinu dana:)




Što je to, tako snažno da pogledaš
Možda znak da si čovjek kojeg želim kraj sebe
Jedna iskra je dovoljna da zapali vatru da ispustim glas

Nježno ljubiš mi vrat kao stranac u noći
iz mog sna

Obećaj mi da smo život ti i ja
Jedna olujna noć mokra sva od dodira
U meni sve gori pod rukama tvojim
Ja umirem sad ooooh

Obećaj mi da smo snaga valova
Podivljali žar na vrelim usnama
To čarobno jutro u očima mojim
Kad tvoja sam sva

Prije tebe tuge su me stoput slomile
Voljela sam druge, u njima tražila sam te
Ne daj me, više nikad nikome,
Cijeli život čekam slomljenog srca da suze mi
Obrises sve






POZZDRAV OD NAS:)

-- 21:52 --

Komentari (2) - Print - #

<< Arhiva >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee