...Mi nismo lude...

20.04.2006.



post posvećen našoj dragoj osobi B...ovo je ostalo od njezinog pere...čudne su oni biljke...eto toliko ...nadam se da se osoba B, neće ljutit...ma neće...majo volimo mi tebe:)

-osoba C-

-- 13:01 --

Komentari (7) - Print - #

18.04.2006.

baby boy...jea bejbe

Eeeee da…evo i mog posta :) inače, piše vam osoba A :)

Da…bili vam mi jučer tamo…ma znate tamo kod naše školice najdraže…i dođe Perica naš…i odveze nas na izvor…i tak vam lijepo osoba B, osoba C i moja malenkost osoba A (čitaj ja) kroz cijelo naše seoce idemo s cvijećem i pjevamo tan tan ta nan, tan tan ta nan, tan tan ta nan tan ta nan tan ta nan… inače, to vam je ona pjesma kad se neko udaje, ženi, vjenčava…what ever :) i sad problema…nemamo muških…ma nema problema…nabavit ćemo mi to… :)

Da…evo sad vam pišem a noge me bole…inače, bili smo mi-osoba B, osoba C i ja u šopingu…ma ljudi moji…osoba C nije žensko…nju nakon sat vremena hodanja po trgovinama bole noge i njoj više nije fora… :) al glavno da se ona ošišala k'o Jelena Veljača :) i da si je kupila hlačke :) a osoba B…njoj samo aktovka fali sad…ošišala se i izgleda k'o da ima 30…zaaakon :) a ja…ma nisam se šišala…čekam da moja kosica naraste malo pa da mogu nešt s njom napravit… :) al kupila sam si suknjicu…i majicu…i još jednu majicu :) jea bejbe :)

Zaključak…osoba A i osoba B su uvijek, svagdje i bilo gdje… :)

Btw kupile smo si 69 gaćke…iliti gaćice… aha :) baš su fensi :)

Pozdravlja vas osoba A…do davno…

Olla :)

-- 14:39 --

Komentari (3) - Print - #

14.04.2006.

ale ale ale ale

hm..hm..hm...bili kod škole, meni bilo prilično zanimljivo...smijali se puno....išla s kolegom kuć...ostali kolege bili napušeni....skoro mi bicikli kolega limun razvalio s autom...ne kužim ih kad su napušeni...bili još neki tam...i ja skupa s moje dvije kolegice osobe A & D....glava me boli...kasno je....idem spavat...valjd sutra u grad...ništ se nezna...kako vam je sad....:) kolegice volim i ja vas...zašto jogurt nema kosti...zato što je rijedak...hm...:) provala dana....kolega šljiva:) sve birtije obiš sam smirio se nisam...a neveni žuti,žuti...koje nosio si meni....zašto baš ti...danas sam luda.....u jea..pozz ljudi i SRETAN Uskrs...jer vjerovatno nitko neće ništ do uskrsa napisat:)


tko je lud...ja ne...luda ja....hrvatska

-- 23:48 --

Komentari (7) - Print - #

02.04.2006.

nastavlja se ludilo

Evo kao što bijaše najavljivano početak pisanja na ovom blogu dogodit će se kad se dogodi nešt zanimljivo...pa dogodilo se...evo dana 1.4.2006. u 8:30h tri vugorke krenule na križni put...nismo ni u crkvu ušle jedna od nas(antonija) počela je prigovarat da ju noge bole...onda je jelena prigovarala kako ja (rahela) neprestano pričam i pjevam i lijepo me zamolila da ušutim i to riječima "AJD VIŠE ZAČEPI" nuti tak sam ja i dalje pričala i pričala, ali navikle su se...onda smo malo gluposti stvarale, obilazile cijelu kolonu, pa pjevale, stekle simpatije kod ljudi koji su nas slušali( nismo sigurne al mislimo da je to bio od prof. nine brat) e tek kad smo došli na cementaru mi smo došle na svoje...izvalile smo se na travu i počele stvarat gluposti, kolegu petra ne smijem zaboravit spomenit...petre pozz...i on je poludio s nama...jelena je pila puno vode...a tu vodu je navečer pretvarala u vino....neki su i skoro pa pali dok su mahali majinom tatu....i tak...mal smo išli nizbrdo, mal uzbrdo, žuljeve smo nabili, jako nam je vruće još uvijek, crvene ko paprike smo bile...i tak došli mi kuć u 18:00 (otprilike) nisam baš sigurna koliko je bilo sati...tuširanje nabrzinu, vraćanje energije (naravno red bullom) i onda u 8 kod maje da bi išli u grad na rođendan....večer ću prepričati jednom riječju....ZANIMLJIVO.....hm.vrlo zaniimljivo.nešto je u zraku bilo....svi su bili ak ne pijani onda pripiti......eto a današnje raspoloženje...osoba A- glava ju boli, sva je mrtva i nikakva. osoba B-koja misli da smo mi plavuše i da ne kužimo što se s njom zbiva, je valjda dobro nije se izjasnila, osoba C-vrlo zadovoljna, samo ju glavobolja muči, o osobi D-nemam podatke mislim da je dobro..uglavnom danas poslijepodne će sve te 4 osobe učit...usprkos glavoboljama i umoru....thumbup
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Svi smo mi budale, svi smo pijane budale!!!
party

-- 14:39 --

Komentari (11) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee