...Mi nismo lude...

12.12.2005.

o jea... :)

Jupi…tak sam hepi… :) naravno, zbog škole…zapravo ovih dana postoje samo dvije stvari koje me mogu učiniti sretnom…jedna je škola a druga…pa naravno da vam neću reć :) o kad bi i ja znala… :) uglavnom…dobih danas tako divne ocjene…hrvatski-4,4, kemija-5,4 i njemački-5 :) divno jelda? Ah sad ste i vi sretni zbog mene… :) ljudi moji uskoro će Božić…jel možete vi vjerovat? Ja mogu :)) e kad bi još i snijeg pao…ma bilo bi savršeno… :) uf, tak sam hepi… sad kad pobjegnem ja večeras "nekud"… :) vidiš, pa i mogla bi…ma neznam šta da vam još rečem osim da vas SVE volim… a neke malo više :) uglavnom…samo da vam još napomenem da mi sutra držite fige…odgovaram matematiku za 4… :) joj to će bit veselo…to će bit jedno od najtežih, ako ne i najteže odgovaranje ovo polugodište…uf… :) držite mi fige, molite se il šta vam već padne na pamet… :) jer, u najboljem slučaju prosjek će mi bit 4.2, a u najgorem…joj…bojim se i izračunat :) ma 4 će 100% bit…ko da je važno je 4.2 ili 3.6??? :) toliko o tome koliko mi je stalo do škole…evo prekinit ću…nikad nisam tol'ko o školi pisala…jooj… :)
VOLIM VAS…SVE… :)


Čujemo se još…valjda :)
*vaša jelena* :)

-- 14:49 --

Komentari (4) - Print - #

<< Arhiva >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee