...Mi nismo lude...

04.12.2005.

baš smo pjesnički nabrijane :)

OK, MOJE KOLEGICE SU PJESNIČKI NASTROJENE PA REKO I JA ĆU… :) ( Rahela-ovdje, i Antonija tamo-na svom blogu-ako nije bit će…kužite jel?), Samo da napomenem da su sve priče prema istinitom događaju, i sva prava su zadržana (jest da ni ne znam šta to znači, al nije u tom štos…) Inače, neću o imenima…ne bi bilo najzgodnije, shvaćate me, jel? :)


PRIČA PRVA
Ona je imala 16, a on 21… ovaj je bio iz Motičine, a bome je i igrao nogomet u klubu… :) i on poludio…posl'o sms prvo krivoj kolegici… :) kao neki nesporazum bio, čovjek htio bar ovu ak ne može onu prvu što je htio… :) i riješilo se sve to, dva i pol mjeseca na klupi na igralištu, u 9 navečer pa do pol 12-12… al ništa nije bilo, ako joj je za vjerovat… i jedna večer bila je kobna… već je i ljeto prošlo… doletila ona kolegici u kuću, skočila na nju i samo se smijala… a ova, stari lisac, odmah je znala o čem se radi…napokon su se pokupili… to je bila divna noć… :) volim tu noć… još i dan danas oni se navlače…hoćemo-nećemo… "ma ja ne bi bila s njim", a stoji na prozoru i čeka da prođe golf, ili još bolje čuje po noći zvuk njegovog auta…da prevedem-halucinira :)
Čudne biljke…a i on…bi-ne bi… :) e moj _ _ _ _.... :)
nisam muljala, vjerujte meni…ja tak dobra, čedna… :))





PRIČA DRUGA
Ona je imala 15 (skoro 16…), a on je imao 17 (recimo 18)… E ovaj nije bio u klubu, a bome ni iz Motičine :) uglavnom, upoznali se oni, zaljubili, poljubili (kaže moja raska da se prvo valjda zaljubiš pa poljubiš, a ja reko ma ne-nije to tak u naše vrijeme…zamislite njenu facu…kaže ona meni onda ćeš se ti ljubit sa svima dok se ne zaljubiš…ja reko pa i to ak treba….nego, otišla sam s teme)… da… bili su vam oni zajedno dosta dugo (bar njoj je to bilo dugo)…5 mj. su izdržali…prvo je on nju varao, ona zaboravila… onda je ona njega varala, on oprostio… došlo doba da se ljubav proba, a ona nije više «in love»… i ostavi ona njega…the end…


PRIČA TREĆA
Ona je imala 15 (za mjesec i pol će 16), a on je imao 19…
Nije ni ovaj bio u klubu, al bio je iz Motičine… ona je ludila za njegovom ćelavom glavom, a on je volio travu… a ona jadna šta će-i ona ju zavoli… :) viđali su se preko zajedničkih prijatelja (travara inače)… jadna nije mogla bez njega… i pošalje ona njemu poruku, a on njoj isto… i tak bili oni zajedno (to će bit nagodinu) i volili se duuugo…osnovali obitelj, počeli se bavit poljoprivredom (inače trava je unosan posao, zato i voze audi danas…) ok, tu sam maaalo muljala, probajte skužit… :)
Trava rules… :)
The end




Ok, priču četvrtu neću… :) ta bi bila o jednoj osobi meni dobro znanoj.. :) uglavnom, zanimljivo, jel? Nema šta… :) ooo da… :)



i za kraj...


ZASTO ME NE PODNOSI TVOJ TATA -BIJELO DUGME
Upoznaj me sa tvojim starim, daj majku mu
Daj nek me pozovu na rucak, sad u nedjelju
Necu ni srkati necu ni mljackati,
Necu ni opsovati mogu to i ja,
Necu podrignuti ni poslije piva
Zasto me ne podnosi tvoj tata, zasto majku mu?
Odijelo ne pravi covjeka,
sta je njemu I reci mu da zna,
i reci mu da zna
Da kad vec nije prosao bolje
Mogao je i proci puno gore
Bez obzira pozdravi ga
Bez obzira, a zapravo bas me briga
Zasto me ne podnosi tvoj tata,
ni'ko nije savrsen
Jako me nervira tvoj tata,
jer volim da me vole
Zasto me ne podnosi tvoj tata???

*KOLEGICE MOJE SHVAĆATE ZAŠTO BAŠ OVA PJESMA? pa baš zato što mi je baš dobra... :)

-- 16:59 --

Komentari (5) - Print - #

<< Arhiva >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee