...Mi nismo lude...

24.11.2005.

novi post...bla bla

Ah ta matematika…inspirirala me da vam napišem post… strašno…jel? :) Božić dolazi… pisala sam test danas… s najljepšim pjesmama… a one moje uživaju kod kuće…Antonija i Maja se ne pojavljuju u školi…Božić dolazi tiho na prstima… kao bolesne su… aha… bijeli Božić zasjao kao…kak ide dalje? Uglavnom nije to tema mog posta…ma nema teme ovog posta… all I want for Christmas is you… jea, jea… stala sam kod onog da su bolesne? A snijeg pada… svašta…mama viče hladno je… ma daj? A snijeg pada… ja sanjam jedan bijel Božić… o da… a ovaj pada i pada i…čovječe još uvijek pada… volim snijeg…al ne više od pahuljica… one su mi… čestit Božić dobrim ljudima i sretna Nova godina…3x (trix)je moj omiljen… poželi Božić bijeli neka bude za tebe…al grašak ne volim, nekak mi je bljakast… u a tek korijene i apsolutne što volim, to mi najdraže… al nema do Ljube tete naše… Božić je…imamo mi dva u razredu…e a kad dobiješ komad iz biologije samo čuješ tetu Ljubu kak pjeva: «sanjaj me, sanjaj me noćas…» i onda i da… a Božić je a kao da nije, kad sam bez tebe sve isto nije… sve je bolje kad te nema…ja o školi malo :) Jelena je bila lijepa, kosa joj je bila sjajna… Jelena je bila lijepa a sama to nije znala i MNOGE JE SVOJE NOĆI, MNOGA JUTRA MENI DALA… :)
f(x)=ax2 +bx + c…parabola…nema problema..previše piva...ovaj, suza bilo je…zvona zvone Božić je…u u u …i jen, i dva, i jen dva tri napile se ulice… idem… aha…
Vaša najdraža… :)

-- 21:49 --

Komentari (5) - Print - #

<< Arhiva >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee