...Mi nismo lude...

05.10.2005.

dugo me nije bilo........

da.....evo me(živa sam i zdrava)
pozdrav mojim dragim kolegicama koje mi jako nedostaju...(mislim u školi)
dakle...............otišla ja u orahovicu i ostavila te 3 drage cure same,ah šta ćeš "život je takav čupav i dlakav"jesam u pravu draga moja prijateljice brigita.............
prvih tjedan dana mi je bilo katastrofa....pokušajte si to zamislit,al sva sreća što imam svog starog kolegu kraj sebe...........pozdrav i njemu(danas je na utakmici u fešku igro za kamen ingrad,,,da da moj kolega iz klupe...............i naravno nije došo na test iz matematike,al doć će on sutra uopće ne sumnjam
jedva čekam govorničku (tjedan dana bez škole,stari prijatelji,pisanje govora,javni nastupi i ostalo)to vam je od 5.-13. 11 u malinskoj na krku........milina!!!!!!!!
pozdrav bivšem razredu(dolazim ja za koji dan kod vas,mislim u posjetu)
s poštovanjem
Vaša Maja!!!!!!!!!!!!pusa
P.S javit ću se ja za koji mjesec,,,,,,,,,,naravno(znate mene)

-- 23:19 --

Komentari (6) - Print - #

<< Arhiva >>

sadržaj © ...Mi nismo lude... || design © nel`chee