<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Bokić !!!!!!!!!! : ) - ......:::::MAŽORETKINJE MURSKOG SREDIŠČA:::::........ - Blog.hr }
  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image Hosted by ImageShack.us
Opis bloga

POTPIŠI <br />
<br />
<br />
<br />
<p class=

SVE O TWIRLINGU

I

MAŽORETKINJAMA MURSKOG SREDIŠČA


baton twirler



Cool Clocks at Wishafriend




""VICEVI""

Mujo napravi neki belaj i doveli ga kod sudije. Pita ga sudija:
- "Pa sto vas je ovamo dovelo?"
Ogovara mujo:
- "Dva policajca."




Šetaju Mujo i Haso i kaže Mujo:
- "Ajmo mi brže, neki nas prate, a njih su dvojica a mi smo sami."





Došo Mujo u upravu za zapošljavanje i na porti ga tip pita:
- "Ime i prezime."
- "Mujo Mujić."
- "Kada ste rođeni:"
- "23.6.1965, u Bosni."
- "Jeste oženjeni?"
- "Da, za ženu."
- "Pa znam da si za ženu, jeste vidili ikad nekog ko je oženjen za muškarca?"
- "Pa jesam!"
- "Pa koga?!"
- "Pa, evo na primjer, moja sestra."





Haso kaže:
- "Čuj Mujo, tebi trebaju samo veće uši da bi bio magarac."
Mujo kaže:
- "E pa magarac nema velike uši."
A Haso:
- "Pa onda ti ništa ne treba."






Došao Mujo Hasi i kaže: - "Ode tvoje djete u pubertet."
Kaso:
- "Kako? Ja ga poslao u apoteku."




- "Bolan Mujo bi li volio jebat studentkinju."
Mujo odgovara:
- "Bi."
Suljo mu kaže:
- "Pa upiši Fatu na fakultet."




Sedi Fata na nekoj zurci u cosku i sva se stidljivo stisla. Prilazi Mujo i onako bahato pita:
- "Kako se zoves ti mala?"
- "Fata!"
- "Reci prezime!"
- "Prezime."




Krenuo Suljo na bazen, i stigao do ulaza kad vidi Muju. Pita ga:
- "Gdje ces ti Mujo?"
Kaze Mujo:
- "Ma idem kuci istjerali me s bazena!"
Ovaj se sad cudi:
- "Sto te bolan istjerase?"
- "Pisao sam u bazen i odmah me izbacise!"
- "Pa sta", kaze Suljo: "svi pisaju u bazen ne kontam sto tebe izbacise?"
- "Jest to jarane, al' sam ja pis'o sa skakaonice!"



Vratila se plavuša iz Amerike sa izbora za miss
svijeta. Pitaju kolegice kako je prošla a ona veli:
- "Ne znam, ali pisalo je u novinama da sam MISS TAKE."



Pita jedna plavusa drugu:
- "Ej, je znas koja ptica pliva pod vodom?"
A kaze druga:
- "Znam! Riba."



Kaze prva plavuša:
- "Znas li da je izasao playstation 3?"
- "A joj, ja nisam gledala ni ona dva."



- Zašto plavuša stoji na večer ispod drva?

- Čeka da padne večernji list!



Zasto plavusa svakog jutra ide na biro...

- Zaboravi gde joj je posao.



Učiteljica zamoli učenika da napiše nešto na ploči:
- "Jučer sam bio u školi."
Zatim upita Ivicu:
- "Je li ta rečenica točno napisana?"
Kaže oon:
- "Apsolutno ne! Pa jučer je bila nedjelja!"



Piše Ivicin razred na temu: Kako sam proveo ljetne preznike.
Ivica je napisao:
- "Hvala na pitanju, dobro."


Hvali se Perica Ivici:
- "Ja sa bio jako pametno dijete! Prohodao sam s 9 mjeseci."
Kaže njemu Ivica:
- "Ja sam bio još pametniji! Pustio sam ih da me nose do svoje 4 godine."




Govori učiteljica učenicima:
- "Sporo pišete, sporo zbrajate, sporo mislite... Ima li nešto što radite brzo?"
Kaže Ivica:
- "Brzo se umorimo."


Učitelj:
- "Koliko je 6 puta 7?"
Perica:
- "41."
Učitelj:
- "Jest, kad ti dodam još ovu jedinicu u imenik."


Učitelj pita Ivicu:
- "Možeš li mi objasniti rad motora?"
Ivica:
- "Mogu li svojim riječima?"
učitelj:
- "Naravno."
Ivica:
- "Bruuuuuuum, bruuuummmm..."


Pita Uciteljica Pericu:
- "Sta su to Drustveni Izazovi"
A Perica ce ko iz topa:
- "Drustveni izazovi su to kad drug druga izazove na partiju saha."

....::::NAŠE SLIKICE:::.....

a tu smo prvi puta na državnome u kategoriji twirling grupe i osvojile smo 2.mjesto smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


mi u sinjusmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

koliko vas je sada na mom blogu:
who's online

koliko vas je bilo na mom blogu


free hit counter

hit counter


LINKOVI:

MAŽORETKINJE:


TIHOMIR IZ LUDBREGAsretan

ROBERTA IZ LUDBREGAsretan

SPLITSKE MAŽORETKINJEsretan

ROGOZNIČKE MAŽORETKINJEsretan

TEA IZ POŽEGEsretan

KRIŽEVAČKE MAŽORETKINJEsretan

MAŽORETKINJE IZ CAVTATAsretan

TEA SOFTIĆsretan

BERNARD IZ GORIČANA sretan

TOMISLAV IZ GORIČANA sretan

BLOGOVI OD MAŽORETKINJA MURSKOG SREDEIŠČA


NINA sretan

BLOGOVI SA KOJIM SAM SI JAKO DOBRA:

HELENAsretan

SARAsretanzubo

US5-fansretannaughty

ANAsretansretan

th-fan ( obavezno klikni )sretansretan

moj drugi blogsretan


Free Music

Free Music



Free Music

NEŠTO O MENI :


IME:Ivona



PREZIME:,.............,



RAZRED:6 b,a sada budem 7b (the best)



OBITELJ:mama, tata, sestra, i naravno ja



VOLIM:sve i svašta



NE VOLIM:dvolične ljude, svađe, vrijeđanja........



SLUŠAM: sve



NAJ GLUMICA:Ashley Tisdale



NAJ GLUMAC:Zac Efron



NJA STRANA PJEVAČICA:Ashley Tisdale



NAJ STRANI PJEVAČ:....svi su dobri



NAJ STRANA GRUPA: TOKIO HOTEL I US5



NAJ DOMAČA GRUPA:.........pa...... svi



NAJ DOMAČA PJEVAČICA:Lana Jurčević



NAJDOMAČI PJEVAČ:Luka nižetić



NAJ DAN: petak, subota



LJUBAV: ...pa. ...


FRENDS: Helena, Nikolina, Dijana, Karolina........

* ** * ** * ** *

SLIKICE I VIDEO:



baton twirling

twirling

twirling

TWIRLING



utorak, 20.05.2008.

Bokić !!!!!!!!!! : )

Ey !!!!!!

Ljudeki !!!!!!!!!

Kako ste mi ???????

NEZNAM ŠTO DA VAM NAPIŠEM ?!

EVO VAM NEŠTO O NAMA

UDRUGA MAŽOREKINJIA MURSKOG SREDIŠČA NA PODRUČJU GRADA DJELUJE 10-TU GODINU.
Svoje djelovanje započele smo pod plesnim studijem Vivona,a 2006 osnovale smo vlastitu udrugu pod kojom djelujemo još danas.Pred 10-tak godina brojile smo 12-ak članica da bi kroz sve ove godine marljivog rada i truda iz agencije u agenciju došle do 44 aktivnih članica s kojikm danas radimo u tri skupine. Djevojčice su između 4,5 i 14 godina starosti, a dolaze nam s područja grada , Peklenice, Križovca, Miklavca, Ferketinca, Hlapičine, Sv. Martina na Muri, Selnice i susjedne nam Slovenije.Proteklih 10 godina treniramo i vježbamo u prostoru dvd-a Mursko Središće. Kroz sve protekle godine nastupile smo na svim gradskim kulturnim i sportskim manifestacijama, sudjelovalae smo i na 6. DRŽAVNIH PRVENSTVA DO SADA; 2002 SMO OSVOJILE SREBERNU MEDALJU NA PRVENSTVU U NOVOM MAROFU, A U VELJAČI 2008 U LUDBREGU TAKOĐER SREBERNA MEDALJA U KATEGORIJI TWIRLING GRUPE, A U SVIBNJU 2008 U SINJU OSVOJILE SMO BRONČANU MEDALJU U C KATEGORIJI......hrvatska





wavewavewavePOZZZZZZZ SVIMA !!!!!!wavewavewave

- 14:46 - Komentari (45) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.