"Negdje uz put ja sam te izgubila ni jedan nema to sto sam u tebi ljubila"

četvrtak , 01.10.2009.

...I ponovo ista ja...
...Ponovo taj sjaj u mom oku...
...Ne, nije to sreća...
...To je odsjaj neke bolje prošlosti...
....Počinjem se pitati..
.....Što se to događa samnom...
....Zašto ni jedan nije dovoljno dobar....
....Uzdam se u prijatelje...
.....Zbog njih se ne predajem
.....vidim da im trebam...
....I dignem glavu, navučem osmjeh...
......Vidim da me ostali ljudi bolje prihvaćaju ovakvu
....glumicu...Zaslužujem oskara...Zar ne...??!!
...Duboko u meni živi malena djevojčica....
....djevojčica tako čista, tako nevina....
.....ta djevojčica naučila me što je to ljubav.....
....Što su to padovi...što je to sreća...
....Naučila me kako je ljepo biti u tvom zagrljaju...
...No, onda me probudila i iz toga sna...
....ali nije mi dala da potonem....
.... pomirena počela sam živjeti sa svojom sudbinom....
... prestala sam žaliti za danom kad te ne ugledam....
... prestala sam oplakivati dane nakon slučajnog susreta s tobom...
... jer ova ljubav me spašava...
... djevojčica me spasila...
... svojom nevinom ljubavi...
... djevojčica koja živi u meni...
... djevojčica koja sam ja...
... u srcu...
... u ljubavi...
....ponosna na sebe...jer, izvukla sam sama iz sebe
......ono najbolje... Brinem se za prijatelje...
...trudim se pomoći im...jer, vidim jedan po jedan padaju...
.....a ja? ...ja sam u redu...tako mora biti....ja sam ...
....manje bitna.......i ostaje mi razmišljanje....
.......Da li jednostavno prošlost mora biti odgovor,....
.....a ne pitanje...jer tri točke se ne priznaju?
....izgleda da mi se mora vratiti...
...ponovo.... da konačno završim s njom....
..... Jer nije bitno kada vi mislite da je kraj,.........
...... već kad ona to odredi.........
...i rekla sam da ću od sada sanjati snove u boji....
...jer, na vrhu uvijek ima mjesta ako se krene sa dna...
....teško je bez tebe, trebam zagrljaj, podršku....
....kada dođu ona hladna vremna....
.....kada počnu padati kiše....
.....čujem samo zvuk tišine....
..želim da tako i ostane...
....čemu zvukovi kad se obijaju o hladne zidove....
...čemu hladne rječi...
...bolje je slušati zvuk tišine...
....a sada krećem ostvarivati svoje....
........SnOvE u BOJAMA....=))) <3<3




<< Arhiva >>