pozdrav srećo moja... na neko vrijeme...duže vrijeme.... i prvi put da ti kažem da znaš... volim te... i to ostaje...zbogom...

nedjelja , 19.07.2009.

Bojim se da ti zadajem pretežak zadatak, jer mislim da ja za tebe neću biti divlji cvijet nego gorki pelin. Vidiš me na ulici i u sebi govoriš kako ti se gadim, osjeti se to, negativne vibracije i razočaranje u očima, ne sakriva se lako. Što reći na to? Žao mi je, valjda, ponajprije zato što ja nisam mogla biti što ti želiš. Razumjela jesam, daleko od toga, to što ne govorim što razumijem, ne znači da to ne postoji. I dalje misliš da samo izrečene stvari su stvarne, ja ti tvrdim da nisu, one prešućene su postojanije od izrečenih. Razumjela sam sve, do tvog najmanjeg pokreta, ali nisam to rekla. I znam što ti treba sad....oke tvoja je želja da se nečujemo i ne želim te moliti..ipak, prije ili kasnije shvatit ćeš neke stvari...nema veze...zbogom uživaj u životu...sretno nađi neku koja će biti bolja....eto da...jednom, prvi i jedini put u životu i ja sam povrijedila nekoga....ne namjerno...nisam spremna na to...na to kad ga sretnem i u njegovim očima vidim kako sam ga razočarala... nemogu to...znam da sam ga razočarala...i nemogu se pomiriti s tim jer, razočarala sam i samu sebe...gadim se sama sebi...znači mi previše...volim ga..možda..ali nisam spremna....neke stvari... nije mi lako priznati ali sve će biti jasnije...Hvala ti, i oprosti za sve Ja nisam tebe vrijedna I ne zasluzujem te Tek' sad kad te nemam Tek' sada znam da si ti ...(dalje neću...boli...)....patit ćemo oboje...ali, proći će jednom... srećo moja... ima tu puno lijepih uspomena za pamtiti,...ima tu puno ne izgovorenog...nitko mi ne vjeruje....ipak ti to možeš vidjeti...nadam se...radim grešku najveću ikada...ali poštujem tvoju odluku neću ti se javiti....znam, nećeš ni ti meni....kao što si rekao možda je bolje tako...možda se nismo trebali čuti...ovako je još teže ponovo jebeni rastanak..i ponovo ja kriva...marchelo mi svira već dva sata.....svira za mene...za tebe...za nas...koje ne postoji...i samo znaj, kad god te slome, povrijede ili nešto slično..ja ću biti ovdje...da te slušam kako to samo ja znam...kako to samo tvoja ledena kraljica zna.....

Volim te.... Bez obzira na sve. ... Znaj da nisam znala, nikada mi nitko nije rekao..nikad mi nisi priznao...

Nek' te zagrli netko sretniji
cuvali te svi dobri andjeli
samo nekad me nadji da nam se
zvijezde sve zapale Nema dusa snage te da bori se
ovo je za nas put bez povratka..


i šta da još kažem... i dalje svira marchelo..i od sada zauvijek marchelo će svirati samo za moju sreću...samo za tebe...ne znam ni koliko je sati....ostajem bez teksta...mozak mi je kao spužva da ga sada iscjediš nebi izašlo ništa pametno...tako da..idem leći i spavati..sutra je novi dan...vrijeme je da se ode...drugom cestom...Svijet čeka na tebe sve je spremno...vrijediš puno..puno...naći ćeš bolju i mene zaboraviti...sretno....

<< Arhiva >>