"Na prošlost se ne osvrćite s tugom; više se neće vratiti. Mudro poboljšavajte sadašnjost; ona je vaša. Bez straha krenite ususret nepostojanoj budućnosti."

četvrtak , 02.07.2009.

ponekad se zapitam ko sam ja ustvari? kada hodam ulicom i kada sam sa drustvom ja sam nasmijana, vesela, djevojka bez problema, djevojka kojoj je sve ravno do mora. ali to nisam ja,
Smile Pictures, Images and Photos
kada sam sama onda nisam vesela. u dusi krijem bol i ne zelim da je drugi vide, moja dusa je mracna, tamna, bolna. prikrivam svoju tamnu stranu ne zelim da drugi vide da zivim samo zato sto moram..
pain Pictures, Images and Photos
ali nikada mi nije bilo jasno zasto to radim, zasto zivim dvojni zivot, zasto se pretvaram da sam nesto sto nisam. zelim biti ja. zelim biti ono sto jesam ali to ne mogu. jer ne zelim da drugi vide da patim.. i bilo mi je lijepo krenulo s onom forom bit ću kuja...hmm....da koliko dugo...neka 2 tjedna možda...i onda moj najveći uzor. santa ledena lik bez osjećaja skoro mi se rasplače i preklinje me da nebudem poput njega...upravo tada srušila se i ta nada ... no, sada ponovo razmišljam o tome....
jer, čula sam se s bratićem na msn-u on je hmm...igrač...veliki igrao se s mnogima, igrao se s najboljima...heheh a evo što kaže =)

(0:35:19) tina_bubalo@live.com jaooo mjenjaš se.... . :) ta je onda fkt posebna
(0:36:12) bubalo@freesurf.ch da samo znas :)
(0:36:27) bubalo@freesurf.ch a jbg nekad mora doci doba da se i ja izigro hehe
(0:36:44) tina_bubalo@live.com ee da...bilo je i vrijeme...hehe....
(0:36:53) bubalo@freesurf.ch psst :P
(0:36:59) bubalo@freesurf.ch imam nasljednika :P
(0:37:15) tina_bubalo@live.com hmmm.... heheh koga....? hahhahah
(0:37:30) bubalo@freesurf.ch :P
(0:37:57) bubalo@freesurf.ch cek da smislim
(0:37:58) bubalo@freesurf.ch äää
(0:37:59) bubalo@freesurf.ch tebe :P

i onda se zamislim pa i nije to tako loše...mislim igrala sam se prije njega...ja i maja...jao igrale smo se s velikim igračima opekle se...hmmm
ne..hihi već smo bile vješte u tome...a šta je loše u tome....u ostalom siguran si da nećeš biti povrijeđen....ipak teže je nego što mislliš i onda dignem glavu smijem se......nitko ne zna što se krije u meni....
tako je bolje...no, kada bolje razmislim što mi je sve donijela ta ljubav...nije vrijedno....i am not a bitch Pictures, Images and Photos

....lažna sreća.... lažni osmijeh....
.....tuga....očaj..... suze....
.... krvavo ime urezano na mojoj ruci....


blood   knife Pictures, Images and Photos
e pa toga nema više....ide moje vrijeme....naprijed...glavom kroz zid nije uopće bitno samo neka ide...naprijed...tvrdoglavo s ponosom...i nikada neće saznati da je ovaj blog o njemu neće nikada saznati ni da sam pisala blog...i zapravo nikada nije saznao niti će ikada saznati ništa...ni ono što bi možda trebao znati...nikadaaaaaaaa
koliko god sam ja luda za njim...i koliko god da mi je pod kožom... nikada neću pregaziti svoj ponos zbog njega....ne samo zbog njega već zbog nikoga.....i pokušat ću svoj život urediti..kako god samo neka bude koliko toliko lijep....=)colorfull Pictures, Images and Photos
jos uvijek te volim....svakim danom sve vise.... i uvijek cu te voljeti, ali imam i ja ponos ovo malo sto je jos ostalo od njega..... a ni moje srce nije od kamena..... ali shvatit ces ti jednom sta si imao, ali tada ce biti kasno.... kasno za sve....već sada je...>...KaSnO.

ImageChef Sketchpad - ImageChef.com



**...smij se život nije lak, smij se, život boli, smij se nek izgleda onako kako bi htjela...***


Kako mozes okljevati?
Izlozi se opasnosti!
Upusti se u svaku opanosu
Priliku! Prestani mariti za
Tuda misljenja,
Razmisljati o tim glasovima.
Ucini ono najteze na svijetu
Zbog vlastita glasa.
Djeluj zbog sebe.
Suoci se s istinom.

A onda iznenada
grmne nada
povrh svih uspavanih želja
i sve se zdrobi u meni
uspravim se i smijem.



To je to za sada ionako sam se nešto puuno raspisala .... hmm...pitam se kome će se dati uopće čitati....=) hehe pozdravljam vas sve...pusa,..od vašeg anđela....s greškom....=)