Srcky (Lost in syber space)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ugasi komentare

Hey You .. 
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, don’t help them to bury the light
Don’t give in without a fight.

Hey you, out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you, with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, I’m coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you, standing in the road
Always doing what you’re told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don’t tell me there’s no hope at all
Together we stand, divided we fall.





neki od idojotizama 
"skidaj ono s bloga da te ne bi skinula i obesila na sred trga"
*leyla.zorg - facebook

"What's the use of happiness? It can't buy you money."
*Henry Youngman

"Preporuchujem groblje kao mesto oporavka"
*

"Sex is like money; only too much is enough."
*John Updike

"jednom uvek - uvek uvek"
*

"Imate li kriminalni dosije?"
"Boze blagi, nisam znao da se to ovde josh zahteva."
*britanski vic o ulasku u Australiju


"Bart, with $10000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!"
*Homer Simpson

"Nisu to noobovi, nego idioti. noobovi su ljudi koji tek pocinju, a ovi su zatucane budale, koje samo trce i ne slusaju nista!"
*Aizen

"prvi korak u reshavanju problema je ignorisanje problema"
*potpuno sam ozbiljan

"kad bih razmishljao kako da zavrshim ne bih ni pochinjao"
*zivotna filozofija

"automatski potvrdator"
*odnosi se na izveshtaj da je neko primio vash sms. (nisam bio toliko pijan, samo nisam mogao da se setim)

"dok pijesh, shta god da ti sipaju - u redu je"
*mislim da je pokojni deda ovo izjavio

"u okachmentu"
*svojevrstan prevod attachmenta.

"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
* Steve Martin

"You know 'that look" women get when they want sex?...... Me neither."
* Steve Martin

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand."
* Woody Allen

"There are a number of mechanical devices which increase sexual arousal, particularly in women. Chief among these is the Mercedes-Benz 500SL."
* Lynn Lavner

"Sex at age 90 is like trying to shoot pool with a rope."
* George Burns

"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships."
* Sharon Stone

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
* Jack Nicholson

"Clinton lied. A man might forget where he parks or where he lives, but he never forgets oral sex, no matter how bad it is,"
* Barbara Bush (Former U.S. First Lady, and, you didn't think Barbara had a sense of humor!)

"Ah, yes, Divorce, from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet."
* Robin Williams

"Women complain about premenstrual syndrome, but I think of it as the only time of the month that I can be myself."
* Roseanne

"Women need a reason to have sex. ! Men just need a place."
* Billy Crystal

"Instead of getting married again, I'm going to find a woman I don't like and just give her a house."
* Rod Stewart

"See, the problem is that God gives men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time."
* Robin Williams

 (ne)redovno chitam
Neurotransmiter

Ona

Starke

NovOrganizam

Blenta

Gaja

Coyote

Freya

Bilja

LaMargot

Nosferatu/Nosferatu

Tanja na uglu

Zvonchica25

Siboney

Amy Damon

Slobs (in Basra)

nemiri/nemiri

Shovinist

 ____________



















bestidno pastovano sa tudjeg bloga;


Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna, srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva, tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna

(posveceno svim devojkama koje me (vishe) ne vole. da - chak i Goci)

 24.01.2009., subota

Bir0kRATiJa u zemlji koja nije drzava..

funny pictures of cats with captions

odem ja tako juche kod doktora po uput.

krenem negde oko 13h rachunajuci da popodne vec i nema guzve pa cu to da zavrshim do 15h, za kad je planirano okupljanje u "Formi" na pivu ..

posle desetak min stajanja ispred shaltera gde se predaju knjizice (dok su dve sestre popunjavale neku papirologiju ignorishuci mene i josh par ljudi iza mene) konachno su je uzeli i pitali "shta koji kurac sad 'ocu" - dodushe neshto ljubaznije..
pri tom ni karton nisu mogle da mi nadju, jer, eto - doneo sam novu knjizicu, treba poneti i staru .. ma. .za da mi je trebalo neshto ozbiljije ladno bi me poslali kuci. sreca pa mi je samo trebao uput (chije vadjenje bi trebalo da traje par min)

- i tako mi sestra pruzi broj - 23
nisam ni znao da su uveli takav sistem.
neshto kasnije sam saznao da je to uvedeno bash taj dan kad sam ja doshao, prethodnog dana su imali neke svadje i frke u chekaonici ..

ajde, rekoh, 23 ..popodne je, ne bi to trebalo da traje dugo ..
pitam nekog lika koji je broj - 7 !!!
- u jebote..
pa ja ima da se nachekam..
hmm, mozda i ne pochinju od 1 ?
vratishe se doktori sa pauze. .ili dodjoshe da pochnu da rade, s obzirom da je popodnevna smena i vidim, ustaje neka baba i krece unutra. odmah sam je startovao; "koji ste broj?"
pa 1 - gleda me onako chudno..

malo rachunanja na brzinu.. uh, ovo ima da potraje nekoliko sati..
otishao do grada da podignem mami lekove, svratio do poshte da dignem preporuchenu poshiljku (svratite do sudije 4og februara da vas priupitamo par stvari, fak) i vratio se posle sat vremena da vidim kako napreduju brojevi. chisto da steknem uvid kojom brzinom idu.

pitam nekog chichu; "koji je broj na redu?"
". .4 - 5"
e super..
- odo ja polako do "forme" na pivo

i tako .. sedeli u formi, pili, zajebavali se (i sad mi je smeshno kad se setim nekih shala), kad je doshlo vreme da se plati .. pa.. svi smo samo nastavili da ignorishemo konobaricu, jedino je sinisha krenuo da se okrece prema jakni da izvuche novchanik pa sam ga pitao; "shta ti je, jel te uvatio grch? ishijas? shta se cimash?"
enivej -rachun je placen, doshlo vreme da se ide do doktora a i starketa bi trebalo odbaciti kuci.

kad je starke video da ga ne vozim kuci ladno je pitao; "shta? jel treba da te drzim za ruku?"
- "ma jok, nego da proverim koji sam po redu pa te taman odbacim i vidim dal ne moram da zurim i sl.. ako ce josh da traje da odem do kuce. a i ako sam na redu to je par min posla"
starke je posle piva zarko zeleo da ode do wc.a pa sam ushao u chekaonicu dok je on negde oko zgrade obavljao malu nuzdu.

unutra ogromna guzva, pitam neku babu (koja je tu pochela da zavodi red, samozvani kaplar, jbote); "koji je broj na redu?"
"eh.. pa nema vishe brojeva. a gde ste vi bili do sada?"
- "gde sve nisam bio .. :)) "
pokushavam da pitam druge, medjutim svi cute i gledaju u pod, kaplar je totalno preuzeo kontrolu.. "i necete mi reci koji broj je na redu?"
"emmm - milion i jedan :) "
- "bash vam hvala :)"
"m nema na chemu :) evo ova devojka je 21" prokleta baba sve zna. i non stop se smeshkamo jedno drugom.
- "e pa super - ja sam 23"
".. od napred. a koliko ste od pozadi?
- "ha? .. ahh - hehe" (mashem kaziprstom u stilu "sram vas bilo")
prozivaju nekog iz ordinacije. baba se dere; "marija ..na redu je marija.." horror

ulazi starke.
rekoh mu; "evo ti wc unutra. pishe 'za pacijente' kao shto si ti :))"
pita koji sam na redu, objashnjavam mu da je baba (gestapo) zavela strahovladu i da su izgleda svi brojevi izgleda prozvani..
vec je 18h, starke me savetuje (kao da to ne znam)da uletim u ordinaciju chim neko izadje i da se raspitam.
otvara se ordinacija, baba je izgleda chula koga su prozvali, viche: "srdjan, gde je srdjan?"
- "e pa ja sam izgleda srdjan :)" razvukao sam osmeh do ushiju "hehehe"
ulazim i zatvaram vrata.
otvaram ponovo vrata i smejem josh jednom babi "hohoho"

kazem doktorici unutra "ona banda penzionera napolju je jako besna"
"a shta ce te - guzva je"
-"ma jok, besni su na mene jer sam sad doshao i odmah ste me prozvali"
"da, oni chekaju tu ispred, misle da tako mora"
-"pa da, dobar vam je ovaj sistem sa brojevima, kad ste ga uveli?"
"nemam pojma, ja sam samo danas ovde"


kaze mi starke posle da su pocheli da me ogovaraju chim sam ushao.
"evo, nema srdjana i on utrchao.. bezobrazluk" i sl
pa kud im ne reche da ja i jesam bio na redu - popizdeli bi..

Da pokucam, možda je ipak prerano
Zurit cu još malo u sivi pod
I prebrojat plochice
Fino piše, molimo ne kucati
A ja bih htio nekoga upucati
Il' skochit pod trachnice

Oprostite što dišem
Necu nikad više
Samo mi pomozite
Kroz hrpu formulara
Bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

Potrebno je donijeti dvije slichice
Osobnu i kopiju domovnice
I prichekat' satima

Oprostite što dišem
Necu nikad više
Samo mi pomozite
Kroz hrpu formulara
Bez malenoga dara
Jako slabo prolazim

- 16:04 - Speak to me (3) - Chitaj u WCu - #