Srcky (Lost in syber space)

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ugasi komentare

Hey You .. 
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?
Hey you, standing in the aisles
With itchy feet and fading smiles
Can you feel me?
Hey you, don’t help them to bury the light
Don’t give in without a fight.

Hey you, out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you, with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, I’m coming home.

But it was only fantasy.
The wall was too high,
As you can see.
No matter how he tried,
He could not break free.
And the worms ate into his brain.

Hey you, standing in the road
Always doing what you’re told,
Can you help me?
Hey you, out there beyond the wall,
Breaking bottles in the hall,
Can you help me?
Hey you, don’t tell me there’s no hope at all
Together we stand, divided we fall.





neki od idojotizama 
"skidaj ono s bloga da te ne bi skinula i obesila na sred trga"
*leyla.zorg - facebook

"What's the use of happiness? It can't buy you money."
*Henry Youngman

"Preporuchujem groblje kao mesto oporavka"
*

"Sex is like money; only too much is enough."
*John Updike

"jednom uvek - uvek uvek"
*

"Imate li kriminalni dosije?"
"Boze blagi, nisam znao da se to ovde josh zahteva."
*britanski vic o ulasku u Australiju


"Bart, with $10000, we'd be millionaires! We could buy all kinds of useful things like... love!"
*Homer Simpson

"Nisu to noobovi, nego idioti. noobovi su ljudi koji tek pocinju, a ovi su zatucane budale, koje samo trce i ne slusaju nista!"
*Aizen

"prvi korak u reshavanju problema je ignorisanje problema"
*potpuno sam ozbiljan

"kad bih razmishljao kako da zavrshim ne bih ni pochinjao"
*zivotna filozofija

"automatski potvrdator"
*odnosi se na izveshtaj da je neko primio vash sms. (nisam bio toliko pijan, samo nisam mogao da se setim)

"dok pijesh, shta god da ti sipaju - u redu je"
*mislim da je pokojni deda ovo izjavio

"u okachmentu"
*svojevrstan prevod attachmenta.

"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
* Steve Martin

"You know 'that look" women get when they want sex?...... Me neither."
* Steve Martin

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand."
* Woody Allen

"There are a number of mechanical devices which increase sexual arousal, particularly in women. Chief among these is the Mercedes-Benz 500SL."
* Lynn Lavner

"Sex at age 90 is like trying to shoot pool with a rope."
* George Burns

"Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships."
* Sharon Stone

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."
* Jack Nicholson

"Clinton lied. A man might forget where he parks or where he lives, but he never forgets oral sex, no matter how bad it is,"
* Barbara Bush (Former U.S. First Lady, and, you didn't think Barbara had a sense of humor!)

"Ah, yes, Divorce, from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet."
* Robin Williams

"Women complain about premenstrual syndrome, but I think of it as the only time of the month that I can be myself."
* Roseanne

"Women need a reason to have sex. ! Men just need a place."
* Billy Crystal

"Instead of getting married again, I'm going to find a woman I don't like and just give her a house."
* Rod Stewart

"See, the problem is that God gives men a brain and a penis, and only enough blood to run one at a time."
* Robin Williams

 (ne)redovno chitam
Neurotransmiter

Ona

Starke

NovOrganizam

Blenta

Gaja

Coyote

Freya

Bilja

LaMargot

Nosferatu/Nosferatu

Tanja na uglu

Zvonchica25

Siboney

Amy Damon

Slobs (in Basra)

nemiri/nemiri

Shovinist

 ____________



















bestidno pastovano sa tudjeg bloga;


Nema me više u tvojim molitvama,
više me putem ne prate.
A noć mi preti, ponoć i pusta tama,
kad me se samo dohvate.

Više me ne voliš,
kad se vraćam nisi budna,
ne goriš,
gasne naša zvezda čudna,
lažna, srebrna stvar.

Daleko putujem,
vetar nudi neke rime,
kupujem,
pristaju uz tvoje ime,
dva, tri stiha na dar.

Ne slušam više šta šapućeš dok snivaš,
plaši me koga pominješ.
I sve si dalja, a sve mi bliža bivaš,
kao da opet počinje...

Ali me ne voliš,
to se uvek drugom desi,
govoriš,
ali više ne znam gde si,
da li neko to zna?

Šta sam uradio?
Kakva tužna humoreska!
Gradio
ispod gradova od peska
dubok bezdan bez dna

(posveceno svim devojkama koje me (vishe) ne vole. da - chak i Goci)

 01.11.2007., četvrtak

ja ne umem da lazem - on me je nagovorio

bane juche sam bio na sastanku sa finansijskim direktorom 3dNeta, miloshem kako bi se dogovorili oko povecanja cene "zakupa krovne konstrukcije" kako je on to lepo formulisao. u prevodu oni su posltavili nekoliko antena za bezichni net na krov i placaju mi za to.

o bezobrazluku i "profesionalnosti" (profesionalniji su ljudi koji prodaju paprike na piaci) 3dNeta necu ovom prilikom, ako vas to zanima pogledajte zashto ne u 3dnet - objasnice vam neke stvari o toj firmi, mozda bi chak bilo bolje da prvo to pregledate.

shto se tiche povecanja cene zakupa u pitanju je chista ucena - s moje strane.
pochetna cena (pre 4 godine) je bila 20€, nedavno je povecana na 40€ i pre 2 meseca sam trazio od finansijskog dir. da povecamo na 1oo!
sa sve izgovorom - "nisam ja kriv, roditelji se bune, placaju struju i sl" pa mi je milosh (fin. dir.) rekao da dovedem roditelje da se oni dogovore, mnogo je 100€ i sl ..
za ta dva meseca poshto niti sam dovodio roditelje (shta je ovo? "roditeljski sastanak") niti zakazivao roditeljski dobijao sam po 40€
sve dok (ne lezi vraze) bane nije dao otkaz u firmi, pocheo svoj lichni "spali sve mostove" rat i ubedjivao sve ljude da shto vishe nashkode 3dNetu :)

mozda se i secate branimira (u 3d.u poznat i kao branislav - poshto gazda posle 4, 5 godina ne zna njegovo ime, shta ochekivati od hoshtaplera koji je poon sebe); poznatijeg kao bane rules, uber bane, banus maximus i sl, boostovanja njegovog ega :) ah da - u nekim mIRC krugovima je poznat i kao; hrabri_mali_toster, zao_ruzan_impotentan, nadrnani_namcor i sl nadimci koji ga mnogo istinitije predstavljaju.

enivej - u poslednje vreme smo se druzili i okupljali mi bivshi i par sada zaposlenih u 3d.u, ogovarali zajebavali i preprichavali anegdote i kretenizme kojih hvala bogu ima poon qurac u toj firmi. greota shto sve to ide preko ledja zaposlenih ..
i tako su me malo pomalo nabedili da treba da trazim vishe para i da treba da se posluzim najboljom poslovnom taktikom - ucenom :)

shto sam i uradio, pocheo sam ujutru kad ustajem da im iskljuchujem struju .. pa bi oni nazvali posle nekog vremena a onda bih ja rekao da je nestalo struje ili petljam neshto s kompom pa mi je trebao kabl, ili usisavam pa mi treba utichnica ili hmm, shta li sam ono josh lupao, ah da - menjam prekidach za svetlo :)
zakazem tako sastanak za ponedeljak (ovaj sad shto prodje) u 17h (uz dogovor sa fin. dir. miloshem da se javim u ponedeljak da ne bude da nije on tu ili da mi ne mozemo i sl) i kazem mu da trazim 200€
"sa 30 na 2oo ??"
kojih 30 mislim se "da"
"srcky jesi li ti to reshio da nas oterash odatle?"
"pa .. ili jedno ili drugo"

zovem ga u ponedeljak a on na sastanku, nije tu i sl, radnica mu je valjda prenela poruku, nije se javio, nema veze.

iskljuchim struju sutradan.
zove me lik; "ovde ivan is 3dNeta, imamo neki problem sa predajnikom na tesli pa bi doshli kod vas da pogledamo"
"kad da dodjete?"
"pa sad"
"a ne mogu sad, upravo izlazim .."
"aha, a sutra? kad bi mogli"
"shta ja znam, kazi mi jel milosh tu?"
"milosh ..? finansijski ? .."
"Da"
"pa ne znam valj.."
"a neko iz tehnichke? tihi? sinisha?"
"pa valjda su tamo"
"jel mozesh da me prebacish molim te"
"uh, pa - ne znam, aj pozovi ponovo molom te"
"ok. cao"


mislim da nije proshao ni minut a zvoni telefon'
"dobar dan, ovde andrijana (ili tako neshto) iz 3dNeta, ostanite na vezi, milosh iz finansija bi zeleo da pricha sa vama"
"Srcky, jesi ti iskljuchio struju?"
"jesam"
"pa zashto?"
"pa jel trebalo da se nadjemo u ponedeljak"
"pa da u 5, shto niste doshli"
"ok, ajde onda sutra u 5"
"ajde ali ukljuchi struju do tad"
"ok, cao"


s obzirom da je i ovako predugachak post prenecu vam u sledecem kako je protekao sastanak, kako me je milosh pozurivao sa pijenjem chaja, kako sam doveo majku na "roditeljski sastanak" i ispooshio za 200€ (i nashao psihichki mir) i kako milosh voli borivoja (direktora vlasnika)

Iz tri vode
Smeh sa seješ
Ne bi usne pomerio
Reč k'o zemlju pogazio

Iz tri vode greh da kaješ
Ne bi pola okajao
Iz tri vode
Iz tri vode

Iz tri vode sve da piješ
Ne bi grla okvasio
Reč k'o zemlju pogazio

Iz tri vode da se pereš
Jad u srcu opr'o ne bi
Kamen meni hleb je tebi
Nikad neće, bilo ne bi...

Iz tri vode žar da gasiš
Vatru svu bi razgoreo
Bol ti dušu razboleo

Iz tri vode smrt da topiš
Iz sve snage od sve volje
Nikad nije, biti bolje...

- 14:01 - Speak to me (6) - Chitaj u WCu - #