srce ranjeno

četvrtak, 31.05.2007.

Zašto ljubav pravi od nas slabiće...

... je pjesma koju sam nedavno čuo na radiju.
Ali mi se baš to dešava. Nekad sam se zgražavao nad postupcima zaljubljenih kojima nije uzvraćena ljubav i nije mi billo jasno kako mogu da padnu tako nisko. Međutim, i meni se takve stvari upravo dešavaju.
Pogazio sam svoje dostojanstvo, ponašam se tako da se sam sebe stidim. Odnosno, razum se stidi, a srce nastavlja da tjera dalje i dalje...
A onda legnem spavati, probudim se oko 2-3 sata i do ujutru nema više sna. Grčevi u stomaku, srce treperi i stidi se i ono do jutra. A od jutra - priča po starom...

"Moj je život lavirint
iz kojeg nema izlaza..."

Pjesma koju sam nekad davno pjevao, a nisam shvatao dubinu rečene riječi. Sad sam shvatio.

Jedina pozitivna stvar u svemu tome je ONA.

Počelo je kao dobro drugarstvo, preraslo u lijepo prijateljstvo. A onda, u meni je puklo, i počinjem se ponašati kao magarac (znam da ovim poređenjem vrijeđam magarce). Ne idealizujem je, svako od nas ima vrline i mane. Ali jedna poslovica kaže da čovjeka zavoliš kad zavoliš njegove mane. I baš zato mogu tvrditi da je volim.
I hvala joj za sve što je učinila i čini i dalje za mene. Ona je meni i dalje prijatelj, a ja... Ja sam njoj neprijatelj i kamen oko vrata.

Draga moja, ako ikad zalutaš na ove stranice, shvatićeš da su tebi namijenjene, i molim te da me razumiješ. Znam da me ne osuđuješ, i sačuvala si moje dostojanstvo u očima drugih, a imala si i mogućnost i razloga da me poniziš. Nisi to učinila, i ništa drugo ti ne mogu pružiti sem jedno iskreno HVALA!

- 08:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #