srce ranjeno

srijeda, 30.05.2007.

***

Ovo je priča koju nerado pričam
jer je priča o jednoj ljubavi
neko će reći jedno, neko drugo
ali niko neće tugo
da razumije da će da me udavi.

Odavde pa do južnog pola
i do Sibira na istok
ja još nisam sreo nekog
mom srcu tako bliskog
i u istom trenu tako dalekog.

I jasno mi je više nikad
neće biti ljubavi takve kao B.

Nekad sam imao ljubavi veće ili manje
mada ne pričam o tom nit zanima kog
al sad sam odlijepio i srce me steže
pa ću da poludim od tog.

Plave oke me prate kad god zažmirim
i ne daju nikako da se smirim
i hiljadu puta na dan
ja promrsim stih

Džaba vam novci moji sinovci
džaba vam bilo izobilja svakog
i guzovi čvrsti, lakirani prsti
srce je ipak iznad tog

A ljubav je kurva
izvinte me što psujem
jer ja samo pričam onako kako snujem
i ako me srce laže i ja lažem vas

Tu priču zna svako ko nevoljen je bio
jer mnogi su od nas osjetili to
ljubav se krije i čuči
u svakom od nas
i ne bira čas.

- 11:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #