Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja nada,moje sve...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



FRAMA,NAŠA FRAMICA....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


::::My FrIeNdS::::

Image and video hosting by TinyPic>>>annie and me<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>kvart<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>pajo and me <<<
Image and video hosting by TinyPic>>>annie,me,meli<<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>krga,me,pajo<<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>nemam komentara<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>annie and meli<<<
Image and video hosting by TinyPic>>>MOJ BRATIĆ<<<

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (9)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…CoMMent…YeS/No…

Opis bloga

Ah..teško mi je sada reći o čemu ću pisati na ovom blogu....hm...svašta...što god mi padne na pamet....možda će to netko i htjeti čitati...nemam pojma:)

users online


boomp3.com
boomp3.com

::::LiNkIćI:::

ana
veky
hely
Slavonske Lole
konjsretan
frama pula


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ŠTo ME ČinI SRetNOmsretan
__FriENdS__
__NeKI DeČKocerek_Image Hosted by ImageShack.us

___SuNČaN DAn__
___MOre__
___FRAma_
__glAZba__

...oBOžAvAm:...
___tHOmpSONA___
___crKvu____
___ ___spLIT____
___pLAvU I cRNU bOJU___


....nErvIRa Me......namcor
__LaŽ___
___KAd TI neTKo ZaBIJe Nož u LEđa___
___kIŠaN DAn__
___KAd NETko VRijeĐA ONo ŠTO najVIŠe VOlim___


Srce jako je

Nisi moja, a ni njegova
ko selica, krila umorna
strah te mraza, studen snjegova
jug te zove, sjever ne pusta

Hoce srce protiv sudbine
kaplja srece, more nevolje
al' samo zeljom protiv istine

Srce jako je, zato reci volim te
izdrzat ce ako kazes da me ne volis
srce jako je samo kad si kraj mene
a boji se kad te nema, ti to ne vidis

Lopov ja sam tudjeg spokoja
i zid placa tvoje nevolje
ko pokoru prije kajanja
primam okove, blagoslovi me

Srce jako je, zato reci volim te
izdrzat ce ako kazes da me ne volis




>>>oStAvljEnA>>>


U tajnoj pregradi svog' srca
k'o uspomenu jos te čuvam
u albumu moje mladosti...

Proljeće me svako boli
kad se stari žar razgori
kad na tebe sve me podsjeti.

Lako si me lako preboljeo
jer mozda nisi me ni voljeo
u toj baladi patim samo ja....

Ispred mene strah od godina
i za tvoje noći sudbina
a ja u sredini ničija
od tvoga srca i od tvojih usana
zaboravljena sam...

Da ptice pjevajući umiru to znam
i ja jatu ostavljenih pripadam
i zivim samo jos od sjećanja.

Možda sam luda što te i sad čekam ja
ni jedna druga ljubav ne bi uspjela
jer poslije tebe nisam voljela.

Ja znam da neko nov ce doći
a ti me nikad nećeš proći
uvijek bit ćeš mi u podsvjesti

Proljeće me svako boli
kad se stari žar razgori
kad na tebe sve me podsjeti...sretan



ponedjeljak, 28.04.2008.

JA BI NATRAG U VARAŽDIN..........

Evo dragi moji nakon dugo vremena ja pišem post....Iz priloženog naslova možete zaključiti da sam bila u Varaždinu na SHKM i bilo je bolje nego odlično...stvarno dan za pamćenje....najveće iznenađenje je bio Thompson....mislim da je to najbolje što mi se moglo tamo desiti....obitelj u kojoj smo ja i Helena bile smještena stvarno je bila draga i fina i zahvalna sam im na gostoprimstvu....ne mogu Vam riječima opisati koliko je taj susret bio divan...nadam se da će svima ostati u lijepom sjećanju...jedva čekam sljedeće godine Međugorje....a za 2 godine Zadar...jedva čekam.....
pozz Ivani,Dariji, Mirjani, Heleni,Dori i naravno Slavici.....cool

evo i slikica...
Image and video hosting by TinyPic*Roky i Davor*
Image and video hosting by TinyPic*ekipa na stadionu*
Image and video hosting by TinyPic*frama Sv Antun*
Image and video hosting by TinyPic* ja u elementubelj*
Image and video hosting by TinyPic* Petar i Darija*
Image and video hosting by TinyPic* Hely i ja u obitelji*
Image and video hosting by TinyPic*baš smo cool*
Image and video hosting by TinyPic*Ivona,Darija i ja*
Image and video hosting by TinyPic* ja i moja Ivanicasretan*
Image and video hosting by TinyPic*smijeh*
Image and video hosting by TinyPic*naša kraljica gitare*



| …CoMMent… (3) | …PrinT… | # |

nedjelja, 20.04.2008.

Evo danas sam odlučila samo slike objaviti:)
Pozz svima....

Image and video hosting by TinyPic
* ovo sam vam JA* sretan

Image and video hosting by TinyPic
* i ovo sam JA*zujo

Image and video hosting by TinyPic
*šta mislite ko' je ovo?...hehe*

Image and video hosting by TinyPic
*ja i annie*

Image and video hosting by TinyPic
*boro uživa...*

Image and video hosting by TinyPic
*njemu se baš sviđaju te ležaljke...*

Image and video hosting by TinyPic
*golupčići*

Image and video hosting by TinyPic
*mmm...što je dobro dupe....*



| …CoMMent… (1) | …PrinT… | # |

petak, 18.04.2008.

WEEEEEEEE.....Evo novi postić...

Sada sam u školi,na informatici pa ću iskoristiti to vrijeme da napišem novi postić!! nemam niš posebno za reći,a slike ću staviti kada dođem domasretan moram vam reći da nam je tjedan prošao supeer!!!! Ono najbitnije što imam za reći je: SRETAN ROĐENDAN Goranenut nadam se da ćeš se napiti za ovaj 18-ti rođendanparty šteta što ne mogu doći ali nema veze....pozz

I još za kraj samo da napomenem: ako netko ima neš' protiv moga bloga neka ga ne čita!!!!!!!!!!!!!!!!!


Još i danas zamiriši trešnja

Još i danas zamiriši trešnja
u proljeće, kao davno prije,
jedna trešnja danima daleko
tamo gdje me već odavno nije.

Rekao sam kad poći sam mor'o
spalite mi i kuću i njivu
samo trešnju ostavite staru,
kad navratim da je vidim živu.

Što to ima u ljudima tužno
da ulaze u tuđe živote,

tko to živi u prošlosti mojoj
a još nije umro od sramote.

Rekao sam u vjetar sam prič'o
nikog nije bilo da me čuje
lijepu pjesmu ne voli baš svatko
neko baca kamen na slavuje.




| …CoMMent… (0) | …PrinT… | # |

nedjelja, 13.04.2008.

LOM,LOM I SAMO LOM....ajme koje KINO.....

evo ljudi moji da napokon i ja napišem novi postić.... ovaj tjedan je bio jako vatrenburninmad....hehe....za početak da vam ispričam šta se sve desilo u petak...pa ovako...Hrky je slavio 18-ti rođendannut...i mi mu kupili majicu,i onda se našle neke ribe i bune se da kako smo mu mogli kupiti poklon bez njih...ma zamislite si vi to...uglavnom,ribe se naljutile na nas ko da smo počinili najveći zločin...i dođemo mi na feštu navečer...sve oke...i pojave se one frajerice...ne komuniciraju s nama...jer one su frajerice...hahahahahanono....uglavnom tu večer je bilo ODLIČNO!!! Sinoć smo bili u Stelli...ajme bilo je odlično...muzika je bila savršena...ma sve je bilo super.....sve dok nije počela.....TUČNJAVA....i gledala sam kako tipa ubijaju,baš su ga cipelarili...tip je dobio teške tjelesne ozljede...užasno je bilo...bez obzira na to sve je bilo oke....
I eto danas smo cijeli dan vani...igrali nogomet....smijeh......
Neka riba si umislila nešto pa bi ona tuđe dečke vodila u šetnju....hehee....neće ići....haha....
I tako ljudovi moji došla sam do kraja posta...još samo poručujem: AJDE VI LJUBOMORNI LJUDI,RADITE NAM SVE U INAT ALI ZAPAMTITE DA NIKAD NEĆETE BITI POPUT NAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!namcor


pozz svim frendovima,a oni koji se prave da su mi frendovi nek ne preuzimaju ovaj pozdrav...haha


evo slikica....

Image and video hosting by TinyPic *annie & hrky*cerek
Image and video hosting by TinyPic *hrky, * annie* šangi* mandy* slađo*
Image and video hosting by TinyPic *me and hrky and rogovi*
Image and video hosting by TinyPic *najbolja ekipa na svijetu*nut
Image and video hosting by TinyPic *Otrova, otrova dajte svima u krvi je vašoj jos puno ima otrova....cerek

Image and video hosting by TinyPic* alkohola kralj,to sam sada ja..prokleta je moja sudbina...*

Image and video hosting by TinyPic *oni su lijepi,zgodni i pametni...ali nikada pjevati neće znati..*

Image and video hosting by TinyPic *bože moj šta sve neće biti na ovim slikama,ali ovo su dobrice...nema otrova,nema...*

Image and video hosting by TinyPic *neću s vama pričati ali fakića ću vam pokazati*puknucu

Image and video hosting by TinyPic *mi smo frajerice, ne može nas nadmašiti ni Lara Croft*

Image and video hosting by TinyPic *carica i car*sretan
Image and video hosting by TinyPic *kako smo slatki...*cerek
Image and video hosting by TinyPic * il' me ženi il' tamburu kupi,ja u nešto udarati moram*
Image and video hosting by TinyPic *kraljica ustala iz mog kraljevskog kreveta*
Image and video hosting by TinyPic *sunce moje...*



| …CoMMent… (3) | …PrinT… | # |

srijeda, 09.04.2008.

ZAŠTO??????????NEK' MI NETKO OBJASNI ZAŠTO???????????'''

Evo posljednih dana nisam stigla napisati nista...jednostavno nemam ni vremena a niti sam u nekom dobrom stanju da nešto pametno napišem....
U ova zadnja tri dana toliko se mučim koliko nisam kroz cijeli život,valjda jer mi se do sada nije desilo tako nešto....doživjela sam da se mnogi meni dragi ljudi nađu u svakakvim teškim situacijama i raznim bolestima...ali ništa nije bilo ovako strašno....zbilja...neznam se nositi s tako nečime....neznam kako da to bar malo zaboravim....kad znam da meni netko jako bitan....leži...nepomično....u komi....u vrlo kritičnom stanju....stalno mi kroz glavu prolaze svakakve misli....razmišljam o toliko toga...prisjećam se kako mi je bilo lijepo s njim....pa bio mi je poput oca....a sada...leži tamo...dok ja strepim u nadi dal će se ikada više probuditi...dal će na moje oči ikada doći....kad čujem zvuk telefona....uhvati me strah....užas....neznam ni sama kako da sve to prebolim...
Iskreno se nadam da će se stanje popraviti...da će biti bolje...jedino što sada imam je vječno nadanje i vjera u Boga....

Da napomenem,jučer je Boro imao 18-ti rođendan,slavio ga naravno...bilo je odlično (iako nisam bila baš raspoložena) i nadam se da će ga kroz život pratiti sve najbolje....

pozz....


Image and video hosting by TinyPic
....posljednja slika....

Image and video hosting by TinyPic



| …CoMMent… (1) | …PrinT… | # |

nedjelja, 06.04.2008.

DOŠAO JE I TAJ ČAS.....

Očito je morao doći i taj dan,
kada će se naša srca razdvojiti,
kada ćemo jedno drugom reći zbogom...
Odlazim zauvijek ...
Bez riječi i pozdrava...
Svaka moja riječ bila bi besmislena...
Svjesna toga da moram krenut dalje
Osvrćem se oko sebe di me guše
uspomene...
na tebe...
na nas dvoje...
na sve što smo imali...
Suludo je razmišljati
što smo još mogli zajedno ostvariti...
Što smo mogli zajedno proživjeti...
Jer vrijeme teče....
Prolazi....
Nećemo ni shvatiti kako će brzo sve proći....
Neke nove osobe u naše živote će doći....
Ali uvijek će nam ostati uspomene...
Na TEBE& MENE.....



| …CoMMent… (2) | …PrinT… | # |

subota, 05.04.2008.

SLOBODA NARODU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ejla ljudovi i ljudićisretan evo mene opet....postala sam vrijedna,svaki dan nešto napišem...hehehe....evo na današnji post me potaknuo moj dragi dečko.....glavna misao današnjeg posta je kao što ste vidjeli u naslovu SLOBODA NARODU!!!!!!!!!!!!!!! Ta rečenica se može skužiti na mnoge načine...a onaj meni najbitniji je da SVATKO IMA PRAVO NA SVOJE MIŠLJENJE I SVATKO IMA PRAVO DONOSITI ODLUKE..... ah...kako je to nekim ljudima teško objasniti...ma bože moj....e moj narode....ahahahnut
PETKO: Svemu dođe kraj,svemu oproštajcry

E MOJ NARODE...

Od vremena još od Krista
Nova lica, scena ista
Vražje sile se trude
Da nas ne bude

Antikristi i masoni
Komunisti ovi, oni
Šire sotonske fraze
Da nas poraze
E, moj narode, e, moj narode

A mi gluhi, nijemi, slijepi
Svatko u svom mraku strepi
Narod biran od Boga
Guši nesloga

Iz povijesti naše slavne
A i ove ne baš davne
Sve smo što nam je vrijedno
Stekli zajedno
E, moj narode, e, moj narode

Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
Ni ja više tako nemogu ni neću
Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
E, moj narode, e, moj narode


Generacije junaka
I pobjednička vojska jaka
Još se brine i gine
Zbog Domovine

S nebeskih tih visina
Daj nam Bože opet sina
Da nas vodi iz bijede
Sve do pobjede…e, moj narode

Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
Ni ja više tako nemogu i neću
Uzmimo u ruke sudbinu i sreću
E, moj narode e, moj narode



| …CoMMent… (3) | …PrinT… | # |

petak, 04.04.2008.

NAPOKON PETAK....weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I tako ljudi moji došao nam je petak napokon....nema škole ali ja nemogu svejedno van kako treba...sljedeći tjedan su nacionalni ispiti..grrrrrrrrrmad i treba se kao pripremat...ali mene to ne brine...dok svi lijepo uživaju ja se moram u stanu sakrivati od peludi i čitati lektiru,život stvarno nije fertuzan...
Uglavnom sve je oke,u školi dosadno...svaki dan me sve više dovodi do ludila,samo treba učiti,učiti i učiti...stalno neke kontrolne,neka ispitivanja ma dosta mi je više svega....i onda kad sva sretna izađem iz razreda i vidim facu od one pokvarene ribe koja ide u susjedni razred smuči mi se cijeli život, i pomislim da mi je sve draže od nje...joj ej ...riba me baš živcira...izađem na hodnik ona me gleda onim svojim bolesnim pogledom.........grrrrrrrrrrrrr..........kao da sam joj nešto ukrala...a nisam ...ili možda čak jesam...hm,petko šta ti misliš o tome?hehe:sretan


PONEKAD POMISLIM...DA TO NISAM JA....

Ponekad pomislim da to nisam ja
da je to samo moja loša sjena...
Ali vrijeme pokazuje
tu stvarnu sliku mene...
Samo mene...
Ponekad osjećam da sam sama...
da plovim kroz oblake....
sama....
potpuno sama....
Koliko god ljudi bilo oko mene...
ja ih ne vidim....
ne čujem....
čujem samo tišinu oko sebe....
Pomislim kako sam najsretnija na svijetu...
I onda se u trenu vratim u onaj kutak samoće...
Osjećam svoju okrutnost...
svoju ljutnju koju iskalujem na svih...
Ali nemogu si pomoći....
Tome nema kraja....
To je dio mene...
Mog života....
Moje samoće..



---POKOJ VJEČNI---

Hrvoje Ćustić
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic



| …CoMMent… (3) | …PrinT… | # |

četvrtak, 03.04.2008.

....BEZ NASLOVA.....

Evo napokon da napišem novi post i ja...nemam niš posebno za istaknuti,osim da danas nisam bila u školi....hehe...i nisam pisala matematikusretan ..........
Evo sada sam pričala sa frendicom zvana KONJ hehezubo i ona treba interpretirati i prevesti neku pjesmu...a pjesma na nekom žnj jeziku...ajme meni....i mi to u 4 minute telefonski riješle...divim se sama sebi kako to znam..hehe...
Ah sljedeći tjedan počinju nacionalni ispitilud luda sam....grrrrrrrrrr......mislim da ću roknuti ove eseje...ajme majko....to će biti pravi šokovi....hehe....zujo
I da nikako ne smijem zaboraviti da je moj legendarni konj napravila svoj vlastiti blog i počela je proizvoditi dizajnove...hehehehe...mala se primila posla...

...::::::Pošto Poto::::......

Zalud se za mene brinu
ja sam takav kakav jesam
dobro mi je gdje sam.

I ne slušam šta se priča
pustim srce da me vuče
godine me uče.

U svakom danu, svakom satu
jedan drugom k´o brat bratu
bili smo i bit ćemo, to znamo.

Sve dok srca nam ne stanu
jedan drugom drži stranu
jedan na drugog ne damo.

Pošto poto život trošimo
svaki dan k´o zadnji živimo.
Pošto poto samo uživaj
jer svima nam brzo dođe kraj.

Baš se pitam ove noći
gdje ću jutro dočekati
volio bih znati.

To je stvarno teško reći
put nas vodi na sve strane
zora dok ne svane.


Glitter Text @ Glitterfy.com



| …CoMMent… (8) | …PrinT… | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.