subota | 17.03.2007.

dosadno

ne mogu se pohvalit da mi je zabavno ovih dana u životu...stalno smo samo u školi i tamo crkavamo od dosade...U ponedjeljak nisam išo prvi i drugi sat tj. Došo sam u tjeku drugog…i reko sam astri da sam zaspo pa se ona počela nešt tam derat na mene»»trutino ljena ajd na mjesto»»»ˇi onda me pitala matematiku i dobio sam tri…prvi su sat oni trebali pisat test iz povjesti al nisu…to znači da sam bez veze reko da kasnim...kad dođem iz škole naučim u pol sata za iduči dan i onda se ostatak dana stalno vozimo ja i grabovac i u pol osam dolaze carek,lešnik,hela,dola i ivan...i onda se zajebavamo do devet i tak svaki dan...,,,,,,,........thumbupdanas u 12 idemo u dh bušku slagat skakaone i bit če zakon....rado bih još piso al nažalost neznam o čem...zato boook



<< Arhiva >>