subota | 03.03.2007.

post br 42

bok...dugo nisam piso...al nema veze...kad se ništa baš nije događalo...stalno se vozim sad na svom novom biciklu i baš je zakonsmokin...danas smo bili kod grabovca,zajebavali smo se cijeli dan...bio je carek,lešnik,on,zeman,dola,hela i ja....ja i zeman smo se prežderavali kokica i nekih sranjanaughty...onda je počela u kurac kiša...i sve je bilo sjebano...da danas me lešnik skoro ubio,ja sam išo niz stepenice neke srušene kuće iz vrata,a on odozgo s velikom ciglom mene skoro pogodi [manje od 10 cm od glave]...samo još da vam kažem da imam novi blog o biciklima evo vam i link
.neznam zast al sam baš ovih dana jako sretan...jedino mi raspoloženje kvari ralička...ta me nastavnica jednostavno živcirapuknucu...jebemu neznam o čem da pišem...astra je i dalje luda samo što mi se neda stavljat videe...možda tokom tjedna...svi več znate da mi se možete javiti na yahoo,icq,msn...ovaj mi je tjedan došla sestra iz zagreba inače ona studira pravo moć čete vidjet i njenu slku
inače ona se jako voli slikat:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



boooooooooookwavewave

<< Arhiva >>