petak | 09.02.2007.

petak

zbilja sad više ovo sa komentarima je sve bolje i bolje...ma ne mogu vjerovat...ali dobro pozdravi na kraju:=)smijeh...to je bio zakon dan.kao što znate nije bilo škole pa sam se malo zajebavo na kompjuteru i onda sam se oko 10sati išo vozit…bilo je fenomenalno…prvo smo se vozili po gradu ja,drveni,mali fran…onda sam im ja """"""""bogato đubre"""""""kupovo peciva u pekari…i onda smo išli kod dvorane gdje mi se probušila guma…pa sam ga tak zakljućo…drveni je frana vozio po gradu na guvernalu dok sam se ja vozio na njegovom biciklu….
Onda smo otišli nazad do škole i uzeli moj bicikl na kojem sam se ja vozio na felgi do grabovca koji doma dila gume…pa smo meni namontirali gumu…onda se i grabovac išo votit sa nama…kod škole smo sreli igora sa kojim smo išli do neke skakaone…pa sa njim do škole i onda malo po korzu pa do radičevog trga pa do željeznice gdje je bio neki tip sa traktorom kojeg je igor zajebavo…
Onda smo otišli do lidla (to je neka centar kao billa,kaufland ili tak) gdje smo vidjeli neku žensku koja nije znala izač iz trgovine…a kad se nekak snašla nije znala ostavit kolica,onda smo se mi smijali ko idiotiroflnut…onda smo opet išli do korza gdje smo ostavili igora,…ja,grabovac i drveni smo bili u videoteci i posudili američku pitu 5,o tome kasnije…došli smo do škole i drveni je bio gladan pa je otišo doma…ja i grabovac smo još ostali…ubrzo smo i mi otišli doma…kad sam došo doma ja i drveni smo gledali taj film..film je bio pre dobar i toliko o petku
zujoparty...onda je u subotu bio zemanov rođendan kojeg nije slavio pozvo je samo mene,drvenog,štimca i vučemila...ali je ipak bilo zakonrolleyes...došo je i dan za školu i meni se nije dalo ič ali sam išo...e da i dalje imam odlične ocjenesmokinimam sedam peticasmijeh i jedan iz matematikemad...jedan sat matematike ivanšec je tak zajebavo astru da ga je gađala s trokutom...a ja sam sjedio sa njim pa je pogodila mene a ne njega...,=(
nešto sam malo sliko i snimo što če te moč vidjet na kraju a sad pozdravi
DRVENI,ZEMAN,GRABOVAC,SOPTIJA,ŠTIMAC,ŽILICA,TEJA,JOPICA,DVIJE LUDACHE,WEB BUGA,IVANUŠECA,DORIS,ELEMENAT,ANAMARIJA,LITLLE DEVIL,LUCIFERA,LULYCU,DREAM MAKER,ANGRI GIRL,DEE DEE i sve posjetitelje mog bloga
koji mi se mogu javiti na

icQ:380-151-333
msn:stocar123@hotmail.com
yahoo mail:stocar1@yahoo.com





SLIKE:
naš komad GRABOVAC
Image Hosted by ImageShack.us
šta se to nosi u školu
Image Hosted by ImageShack.us


VIDEI:(videi imaju lošu sliku zbog uploada na tinypicu)
ivanušec i soptija

ja soptiji stolicu makivam:

i onda me soptija iz zajebancije tuče

<< Arhiva >>