četvrtak | 01.02.2007.

boook

booook....88 komentara ma ne mogu vjerovat...u pet dana zbilja ste dobri...ali ovaj tjedan želim još više komentara (ak vi očete...meni bi bilo drago)...ovaj je tjedan u školi bilo zakon kao i cijelo prvo polugodište...inače pišem svaki put kad zavriši radni tjedan...ali sad bišem zato što sutra nema školeparty i baš sam sretan.ovaj smo tjedan snimli astru kak je ivanušecu psovala jebem ti sunce krvavo...ali ništ od tog videa jer fotiča nema no
kod nastavnice iz hrvatskog...jebiga meni je jako žao ali tako je...malo sam bio na internetu i otkrio jednu stranicu [budalizacija] stranica je fenomenalna...danas će biti videa sa nje...moram vam se pohvalit da sam ovaj tjedan dobo dvije petice....jednu kod glupe tomaje iz fizike...i iz povjesti kod hribljanke na koju se hruški digo kuracrofl
ovaj tjedan smo imali dva naj gora sata njemačkog...stara baba nas je maltretirala...ma ko nju jebe...moram pohvalit dončeviča [web bug] zbilja se promjenio više nije pička i sad se uklopio u naše društvo sve pohvale njemu
.......................................
ja i grabovac bi se sad ubrzo trebali ič vozit malo ćemo ič do rubelja žderat i tak ma bit če nam zakon,idu pozdravi

na prvom mjestu jopica,grabovac,zeman pa drveni,pa ivanušec koji je trenutno bolestan,web buga...pa dvije ludache,LUCIFERA,LULYCU,DREAM MAKER,ANGRI GIRL,DEE DEE i onda svi ostali posjetioci mog bloga

da na redu su i videi






<< Arhiva >>