subota | 27.01.2007.

škola

ja bi napisao post još jučer ali mi je nešto blog.hr srao...evo završio je i drugi tjedan baš ljepo...dobro sam počeo dobio sam dvije petice (ostalo neču nabrajat)namcor.ovaj sam tjedan nosio fotič u školu bilo je ludo...kakva smo sranja radili aaaaaaajooooj....baš zakon...bilo je puno slika
koje čete uskoro moč vidjet...snimali smo astru isto dost dugo to čete moč vidjet isto se jako derala...ma sta da vam kažem zakon je sve.
jako smo se puno tukli i tak...ja sam se stalno tuko sa soptijom...e da bio sam dežuran i u kuhinji jako glupo...ali ipak bolje...sptija je u tehničkom strgo ne ke tam ploče pa je to moro plaćat...ono što je trebo bit razredni blog neko je sjebo...e da obori sam rekord u komentarima ovo je olično...za ovaj post želim još više komentara...kao što ste mogli vidjet ovaj sam tjedan jako uredio blog i boxeve pogotovo...nešto malo slika...i linkove sam obnovio one koji više ne valjaju maknuo i stavio neke nove...ispod linkova su još neke zakon animacije...nadam se da pratite rukomet jer dečki sve rasturaju...da ne zaboravite uvijek mi možete pisati na
yahoo:stocar1@yahoo.com
i šta da vam još kažem vidimo se za oko tjedan dana
i moram pozdravit moje najbolje prijatelje i posjetioce ovog bloga:
DRVENI,ZEMAN,GRABOVAC,SOPTIJA,ŠTIMAC,ŽILICA,TEJA,DVIJE LUDACHE,WEB BUGA,IVANUŠECA,DORIS,ELEMENAT,ANAMARIJA,LITLLE DEVIL,LUCIFERA,LULYCU,DREAM MAKER,ANGRI GIRL,DEE DEE...I NARAVNO JOPICA

e da i samo da znate da ni jedna tučnjava nije bila za pravo nego smo se zajebavali
















petak | 19.01.2007.

novi dizajn

nešto sam malo jebo po dizajnu kao što možete vidjeti.staroj sam pokazao (nisam)našla je i vidjela moje ocjene.iz hrvatskog sam trebo imat 1 ali nisam zadnji sam sat ispravio neke ocjene,matematika 3, povjest 3,kemija,imam samo jednu peticu iz fizike.odkad je pocela skola samo se zajebavamo ja i sptija se stalno tućemo ali iz zajebancije.ali desila se jedna prava tuča kod škole jurina(djs team) v.s. križić.križić je dobio batina.jurina i on su se u poćetku samo nagurkivali a kasnije ga je bacio na pod i poceo ga cipelarit po glavi.e da da ne zaboravim prodajem svoj bicikl.već sam našo dva kupca,jako sam ponosan nasebesmokinthumbupnaughty i kupit haru za 5000kn baš zakonnut

ako mi želite pisati ili dopisivati se sa mnom tu je
icq-380-151-333
yahoo:stocar1@yahoo.com

u komentarima mi možete ostavit svoje icq brojeve ili e-mailparty

evo još sam odlućio stavit neka sranja to su moji 5 najboljih i najglupljih reklama

najbolje
domestoz:ona bakterija pjeva
peugeot:bubamare se jebu

sad mi se više ne da nastavit ću idući put



ovo obavezno pogledajte.jako je smiješno


ponedjeljak | 08.01.2007.

kino i nova godina

jebo te kolko dugo nisam piso.ma nema veze sad baš pišem.ovaj sam tjedan malo došo u zagreb.tu mi zivi sestra,baba,teta,tetak,kum...sestrične.uglavnom one su spaljene do kraja.jućer smo mi išli ljepo u kino.moje sestrićne(20,22 god),dino(22god) i ja trebali smo ić na saw 3 u 7 i 15 h i mi ni u blizini kina nismo mogli nać mjesto za parkiranje dino je jako brzo vozijo i skoro smo otišli pod tramvaj.5 cm.i nismo našli mjesto pa smo rezervirali kartu za 22h.i mi odlazimo nakon zamjene karata i vidimo nekog novog mercedesa pod tramvaja. novi vnovi.bilo mi je baš zakon.onda smo otišli na kavu i bili tam 2h i zajebavali smo se.,i onda opet isto došli smo tamo 1 h prije i opet nema mjesta al na svu sreću neki je auto izlazio i mi ušli na njegovo mjeto.u 2dana sam popio 6l kole baš je bilo fino.napokon je i film poćeo.ffilm je bio genijalan.bilo je puno više krvi nego u saw1,2.ali poćetak je bio zbilja krvoloćan...svakako ga pogledajte odlićan je.


NOVA GODINA JEEEEEEEEEEE

kao što je i za oćekivat nova godina je isto bila fenomenalna.zajebavali smo se i tak.složili smo redenik od 500 petardi.sve ćete moć vidjet u ovom slide show-u.i kartali smo i imali vatromet i sve sretna vam nova godina


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>