Da, to je taj blog ....
Dejavu jebote

Free Web Site Counter
pohanih sarmi








!!!NAPOKON SVOJ NA SVOM!!!

Jogurt nema ruke!

25.07.2015., subota

__

Jebiga Andrija, došo je pas po svoje! Radikalni zaokret mozgom po
pocinčanoj tepsiji ili samo insinuacija na tuđu moralnu onanaciju u
kaosu lokalne idile? Može bit - dobaci Safet i zagrize pitu
krumpirušu a zatim se isprdi glasno, udari po prsima a ono
žuto iz uha obriše o rukav svoje nove, iz Neckermana naručene
pelerine.

Ček sad, pelerina omotana oko torza neke sirove rumunjske atletičarke?
Logika?
Šta logika?
Sataraš?
Ma kakav sataraš jebo te otac?
Ne a, slabije dakle, a paprikaš?
Pa koji je tebi kurac idiote asocijalni?
Vepar?
Ošinut ću te futrolom za prdež, očeve mi majke skinute nage
kako pleše gola na grobu nepoznatom junaku koji je vlastitim znojem
okupao samog Mahatmu Ghandija.
Ništa ja tebe ne razumijem čoeče..
Pa šta se tu ima razumit? Koji dio ti je nejasan?
Pa onaj gdje uranom obogaćen ninđa prebije portira na ulazu u Agrokor!
Agrokog, a di je to??
To ti je na tromeđi.
Kakoj sad tromeđi?
Ček, pa ti neznaš šta je tromeđa?
Ne...
Pih, pa to ti je kad se usereš na linoleum, odeš u sobu kod bratove
djece, uzmeš lenjir (lat. - ravnalo, za debile koji neznaju šta je lenjir),
izmjeriš lenjirom radijus govna, pomnožiš datu vrijednost sa avogadrovim
brojem, konačnu varijablu pretvoriš u grame po smradu kubičnom i isti
taj broj puta ponoviš u sebi:
"Ja neću israt trokut! Ja neću israt trokut!"
E kad si to sve ponovio tolki broj puta, ondak ti se treba iznad
glave otvorit procijep. Vremenski procijep. Uniđeš lijepo unutra ,
skineš se gol i staneš iz sveg glasa zapomagat ko istarska baba kad joj
tovar uteko u voćnjak lokalnog ratnog profitera. Tu će ti se odnikud pojavit
odurno , trozubo pile koje zna na 12 jezika izrecitirat Cesarićevu Lidiju.
Niš, nemoj se preplašit već mu samo sašij šamar kreč valjkom i vrati se kroz oni
procijep koji sam što se ni u taj mah zatvorio. Kad si se vratio, reci Bogu hvala
da nis tam osto jer bi te onaj profiter mogo stajat glave a i čvrstoće desnog guza.
Jel ti sad jasnije malo šta sam ti tio reć?
Ni najmanje
Ma znam.. zato reko da i privedemo ovo kraju jer me uvatilo u križima...
Aj dobro onda, ideš do Smilje?
Jok!
Nego?
A šta te boli kurac kud ja idem?
Pa moram si zapisat u mapu..
Kaku mapu?
Šta kaku, pa drvenu jebote
Ček, ti nosaš okolo drvenu mapu?
A jok reko ti ćeš...
Ja, Bož me sačuvaj, rađe bi nosio klocnu oko jaja
Pih, muškarci...svi ste isti...
A šta s tioli morti neki peder?
Ja? Nikad pa ni onda... ja sam seksualno linearno orjentiran
Seksualno linearan, čuo sam hrpu sranja al ovo prednjači iznad sveg
I ja isto, znaš da u Libiji ima papiga koja može israt margarin?
Ma da?
Aha, i nema mamu, tatu, oca, uju, dedu a ni od šogorove svekrve tasta.
Ne kaže se šogorove svekrve tasta već šosveta, jednom riječju
Šosvet? Ne seri...
A da.. magnituda jebote... nema labavo u samostanu.
Nego, jes ti spominjo neki kraj bio?
A jesam da...
Onda? Di je zapelo buraz? Ajmo, odjavna špica...


".... bili ste na valovima Libijskog pada sa grane u presoljen kupusov
rezanac, do slušanja i oslinjenog uleta jezikom u uho žele vam Klaudija i
ujak..."

prolog preuzet iz nekonvencionalne akumulacije pipovjedaka, "Šuster, zub i nasilno zaređene karmelićanke 8", Zavod za sanaciju razmaženih mužjaka, 1943. Burkina Faso

- 16:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #