špurovke

12.04.2006., srijeda


ajme kako dugo nisam pisala...ma nema veze jos sam uvijek onako savrsena...
A ja sam jos uvijek onako filozofska..
joj jebem ja vama svima sve i samo se zelim opet napit.. ali ionako mi je drugi tjedan rodendan pa ce biti razbijacine..
onako kada ides pit pa pit pa pit pa pit pa ti bude lijepo pa lijepse pa jos ljepse pa prekrasno pa fenomenalno............. i onda se izrigas................
steta sta necu biti na njemu ali uspjet cu ti to nadoknadit...nazdravit cu za tebe u pragu kako sam i u os prosle godine...tj u vlaku...
a da.. nadam se da cete drpit nesto za mene tamo.. mislim MORATE nesto drpiti za mene.. makar podlozak od pive.... aj please... :)
a znas da ocemo...mozda uspijemo prosvercat koju baksu pive...
A dobro.. ali znas da bas previse ne volim pive..
Ma full cete to prosvercat.. vi cete to popiti jer cete se bojati da vas ne uhvate na granici...znam ja vas ptice.... :)
a daj razvedri se...nesto cemo smislit...nesto jebeno cemo nac za tebe..
a sto a sto?
limenku na podu ?
ili opusak ?
sta god ti srce zazeli....
ah ..
zvonilo je ...
pusica,,,,,

- 13:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi