špurovke

07.03.2006., utorak

O CURKE!!!!

sretna sam da ne mogu biti sretnija!!!!nakon 2 tjedna bolovanja;spavanja doma i tulumarenja bez skole...bilo mi je odlicno!!!!:)mama me je poslala psihologu(zapravo doktor od pepeljarki) i tako sam nekoliko dana visila nad njim...imala sam veliku srecu sto sam dobila nekog zaista zgodnog i mladog psihologa s kojim sam se odmah nasla!!!!(cini se da je nedavno zavrsio sa faxom...)legenda je...zakljucio je da sam patola u depresiji 5 mjeseci!!!!!SOKOVI!!!!ali izasla sam iz nje i osjecam se kao nikada u zivotu...mmmmmmmmm...nekako...imam osjecaj;da dolazi proljece:)izbolovala sam sta sam mogla.:)neki dan na maskarama sa bratom i njegovim frendovima sam bila na maskarama u dobrinju i zabavila se.(na neki nacin).tu su me neki tipovi napali!kao da nikad nisu vidjeli zensko bice:)mislim si ja kako se nista drugacije ne osjecam kako sam nedavno napunila 18 godina.e da...i dode neki tip(teski brijac),skoro sam se izrigala od muke(zaista ne kuzim ono nesto pijetlovsko na glavi,i jos uz to sareno.ali to je u redu...ili ipak ne...)HM...i pita me koju glazbu slusam(vidio mi je starke na nogama)ja mu kazem da slusam rock i punk i onda je decko zbrisao...?dao je petama vjetar!!!!Doooooooooobrooo...samo sam u sebi to pomislila.koliko ima budala na ovom svijetu...eeeeee...neki dan mi cimerica donese neki cd sa teskom elektro glazbom(ono;katastrofa na kvadrat)samo zato da na neki nacin izludimo neke male glupace u sobi do nas koje stalno nesto seru...meni se sere!!!!Zapravo i ne;iako nisam dugo,a mogla bi!!ne znaju one na koga su se zamjerile.e...i nedavno saznah da moj laksativ ima CURU!!!!NAVODNO...hm...ne zelim komentirati.sva sreca da nisam vise zaljubljena u laksativa,to mi je najmanji problem.kako me nije bilo dugo u skoli saznala sam i da nam je maturalna pomaknuta.cudim se da nije otkazana,stvarno...i nedostaje mi Osijek i moje lege u njima!!!!ali doci cu ja tamo brzo i napraviti tulum...hajde ljudovi;budite mi lijepi i oni pravi nedodirljivi zajebanti:)JA SAM U SOKU!!!!By:Maggy
- 08:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi