spuk_nuti

srijeda, 01.04.2009.

tempus fugit

stvarno, vrijeme leti...godinama, mjesecima nisam pisao. jednostavno, bez inspiracije, prepun obaveza i briga zapostavio sam blog i pisanje.
zadnjih dva dana nekako sam se usmjerio sam na sebe, zatvorio od svih, poslje posla sjedim doma, gledam tv, buljim u kompjutor....jest da me razvaljuje šestica dolje desno, bio sam i kod svog zubara, sutra valjda stavljamo lijek...glup je osjećaj nakrcati se ketonalom da bi zaspao, glup je osjećaj ustajati po noći i ne moći više zaspati od bolova....
a uz sve, treba i raditi, biti koncentriran i uporan završiti planirane obaveze.

sjedeći jučer navečer u ugodnom društvu poveo se razgovor o našim virtualnim životima na facebooku, msg, skype i drugdje, na što ja spomenuh da sam nekad davno pisao blog... j. je poželjela pročitati moje besjeda ali ne želim joj dati tu priliku....bar ne zasada.

možda nakon nekog sljedećeg posta

spuk

- 20:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #