spuk_nuti

četvrtak, 11.05.2006.

ne dobro

sve što poželim, u merkuru ja ostvarim....
sve što sam si želio bilo je zabezveze. toliko sam nezadovoljan rezultatima svog mini godišnjeg odmora da od razočaranja samo cvilim i plačem.... nisam se odmoril dobro, zapravo nikak... svako jutro ustajal sam u 6 kad je ona išla na posao, otpratio sam ju pa po zadacima koji su većinom bili vezani uz izgradnju kuće i uređenje okoliša.
glupi poslovi koje ne možeš sam odraditi i zbog kojih trebaš čekati pogodne atmosferske prilike. da bi posadil travu nesme biti suho, mora bar pol dana napadati kiše...a onda kad je počela padala je četiri dana uzastopce....zakurac sam potrošil ta 4 dana jer nit mi se kamo išlo a niti sam spontano otišao...
i kak da se riješim tog nezadovoljstva??? da odem šetat, pit, zajebavat se...nemam volje ni vremena...gledam ovih dana komplet speciala only fools and horses i to me malo navečer oraspoloži...hvata me onaj ljenčarski umor....umoriš se od neaktivnosti...
navečer kad zatvorim vrata stana ko kreten legnem pred telku.....onda si još idiotski na teletekstu izaberem kaj ću gledati pa to pazim da ne propustim....
nabavil sam kućnog ljubimca, nekog šarenog papagaja....mlad je i lud, ne da se u ruke...puštam ga povremeno da proleti po stanu i onda se nagledam čudesa...ne zna baš najbolje koordinirati pokrete krila pa se zabija u zidove...ali obožava zavjese....zabije se u zavjesu i onda visi naglavačke....ali najači je kad se spizdi u zid pa odmah poslje toga poleti...ne zna gdje je i sav sjeban traži ravnu površinu sa prizemljenje...
ajd, da njega nemam i malo brige bil bi ama baš skroz ukrcu.
za 7 dana idem doma...jedva čekam vidjet dragu...
pere me nostalgija
to je ne dobro

- 10:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #