spuk_nuti

četvrtak, 10.11.2005.

idem na jug

nakon skoro tri godine (fali mjesec dana) rada u ovom prljavom gradu lepih žena i jebenog tempa odlazim na jug. do sada sam imao 400 km do doma, od utorka povećavam tu udaljenost za duplo i još 20% gore. terminski ono kaj mi je do sada bilo u 4 sata postaje 11 kaj znači da ću duplo manje dolazit doma.
nekakav sam sjeban zadnjih par dana ali to ne pokazujem. nek si misle da ih sve ignoriram, nek me ne vole više ali ja neću pokazati da mi je žao kaj odlazim.
večeras za sve priređujem večericu u jednom restoranu melankoličnog ozračja i htel bi da im i ta večera i ja ostanemo u dugom sjećanju. znam da skupljaju lovu da mi se oduže za sve i da mi poklon bude sjećanje na dobru radnu ekipu i drage prijatelje. sve bi ih otišel pitati po koliko skupljaju pa da se pridružim. to bi shvatili kao zajebanciju ali bi ih možda malo i šokiral.
baš me zanima kak bu to sve prešlo.
nestajem

- 13:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #