Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 24
Hello... Nije me bilo ehm.. dva tjedna..
al vratila sam se. ispričavam se za kašnjenje..
ne obečavam ništa kada ću ponovno pisati novi dio.
možda bude već idući tjedan, možda za dva. a možda
i počnem pisati novu fikciju koja ako i budem vjerojatno neće
biti o Tokio Hotelu. nisam sigurna u ništa još.
nego...

Bill je vratio irokezicu.. presretna sam..
nikako mi se nije sviđalo ono zalizano

Image and video hosting by TinyPic

i jedan videić +15


jedan dio je iz prošlog boxa.. ali sada zajednički kaulitzgasm
____________________________________________

24. Danas sam shvatila da sam u takvoj situaciji da mogu birat. Između tebe i njega '' – Pokazala sam prstom na Billa – '' On je dobar i drag dečko, i nakon toga što je bilo, mogla bi se zaljubiti u njega. I malo sam razmislila, i samo da ti kažem, izabrala sam. I to ti namjeravam reći sad i ovdje pred svima!''
- '' Ajde, da čujem onda!!'' – Podigao je obje ruke u zrak
- '' Čut ćeš! ''- Nervozno sam pokušala biti glasnija od njega – '' Ja.. Ja ću… '' – Zaustavila sam se nakratko – '' Ja ću dobit živčani slom ako nastavim ovako '' – Tiho sam si promrmljala u bradu, okrenula se u drugu stranu i žurnim korakom krenula u nekom nepoznatom smjeru.
- '' Ana, gdje ćeš sad? '' – Viknuo je Bill za mnom i krenuo prema meni
- '' Idem i ne idi za mnom, želim bit sama '' – Stavila sam ruku ispred sebe u znak da ne prilazi
- ''E pa znaš šta!!'' – Čuo se i Tom iz daljine – '' Sad nećeš otići!!'' – Krenuo je velikim koracima prema meni
- '' Ne Tom!! Da mi se nisi približio! Ne želim nikog sada!! '' – Još više sam ubrzala hod i krenula još dalje u nepoznato
- '' Stani! '' – Najedanput se Tom našao iza mene i uhvatio me za ruku
- '' Ne želim, rekla sam ti da ne želim!! Idi! '' – Uhvatio me objema rukama oko struka – '' Pusti me!! TOM PUSTI ME!!! – Počela sam ga udarati šakama po prsima, ali on nije puštao. Odjednom su mi suze krenule niz obraze. Znala sam da mu se ne mogu istrgnuti pa sam se smirila.
- '' Tako '' – Otpustio je malo stisak – '' Sada mi reci u čemu je problem .'' – Prošao mi je dlanom po licu i obrisao suze.
- '' Ja… Ne mogu samo tako odlučit. Moram malo biti sama i razmisliti '' – Šmrcnula sam
- '' U redu je, nitko te ne tjera da sada išta kažeš '' – Uhvatio me za glavu i prislonio na svoja prsa.
- '' Molim te '' – Podigla sam glavu i bradom se naslonila na njega – '' Pusti me, samo trebam vremena '' – Klimnuo je glavom i maknuo ruke. Pogledala sam još jednom u Billa i krenula prema plaži. Otišla sam na neko drugo mjesto. Nisam htjela biti na onom molu gdje sam otišla kada sam se posvađala s Billom. Tamo bi me Tom odmah našao.

[…]

Sjedila sam na nekoj plaži gdje nije bilo nikoga. Pekao me pijesak pod nogama, pa sam umočila noge u vodu. Imala sam kupaći na sebi pa sam skinula samo majicu. Istog trena sam pomislila: ' Zašto sam rekla da me pusti. Želim da me zauvijek drži blizu k sebi'. Legla sam u pijesak i pustila da me sunce upija. Željela sam samo na kratko isprazniti glavu, samo da se na trenutak vratim u svoju Baranju kada sam bila na početku svega. Bez dečka, u malobrojnom društvu. Nisam imala puno toga ali sam bila sretna i bez ikakvih briga, a onda mi se čitav život krenuo u sasvim krivom smjeru. Dok nisam upoznala njega. Odmah mi se upalila lampica. Je li moj ''on'' Bill ili Tom. Prestala sam razmišljati. Nisam se željela ničime opterećivati, ostala sam tupo ležati. Prijalo mi je sunce, šuštanje valova, prazna glava i voda koja me škakljala po stopalima… A onda sam zaspala. Probudio me val koji me pošpricao do struka. Osjećala sam se odmornom kao da sam spavala cijeli dan. Sunce koje se već lagano spuštalo prema horizontu bacalo je zlatne zrake prema oceanu. Primamljivala me voda pa sam onako još uvijek vrela od sunca uletjela u vodu. Izašla sam iz vode i ponovno sjela u pijesak koji se sav nahvatao po meni. Uživala sam u pogledu na sunce. Sjetila sam se da je već vjerojatno kasno pa sam uzela svoje stvari i zaputila se prema plaži na kojoj smo inače bili. Iz daljine sam vidjela Georga i Gustava kako se još kupaju, a Bill i Tom su sjedili na ležaljkama i gledali svako u svoju stranu. Stavila sam naočale da mi se ne vide oči jer bi onda odmah znali kako se osjećam i što mislim. Bill to zove ogledalom duše, a ja to zovem – izdajicom. Često mi se iz očiju mogla predvidjeti moja sljedeća reakcija što sam mrzila.
- '' Hej! '' – Prišla sam im s leđa i pozdravila ih
- '' Gdje si ti toliko dugo? '' – Oboje su skočili na noge u isto vrijeme
- '' Sve u redu? '' – Bill mi je prošao rukom po ramenu
- '' Aha '' – nasmijala sam se – '' Zapravo, super sam '' – Skinula sam naočale i zakačila ih za majicu. – '' Hoćemo lagano? ''
- '' Treba dozvat ove morževe iz vode '' – Tom je pokazao prstom prema vodi
- '' Idem ja po njih '' – Okrenuo se Bill i krenuo prema Georgu i Gustavu. Sjela sam na ležaljku pored i ponovno stavila naočale. Imala sam nekakvu potrebu sakriti oči. Imala sam osjećaj da će me Tom nešto pitati, pa nisam htjela da me vidi.
- '' I? '' – Bilo je kako sam mislila. Tom je sjeo pored mene
- '' Ne sad '' – Lažno sam se nasmijala i spustila pogled. On je okrenuo očima i pogledao negdje u daljinu
- '' Šta?? Već idemo?? – Počeo se žaliti Georg
- '' Da '' – Povikao je Bill skupljajući stvari. – '' Izgleda da će bit kiše, pogledaj nebo ''- Namrgodio se.

[…]

Istuširala sam se, zavezala kosu u rep, otvorila širom prozor i naslonila se na njega. Vani je već poprilično pirio vjetar. Spremala se oluja. Gledala sam u mjesto gdje se sunce spaja sa oceanom, predivan prizor. Nakratko sam si pokušala odvući misli, ali nisam uspjela. Valjda to onda znači da sam sigurna. Preispitivala sam svoju odluku. Duboko sam uzdahnula – ' Sigurna sam' – Rekla sam sama sebi. Jako je zapuhao vjetar od čega me zaboljela glava. Zatvorila sam ga i pošla osušiti kosu. Kada sam se vratila zatekla sam Toma kako gleda kroz prozor na isto mjesto gdje sam i ja.
-'' Bok '' – Tiho sam ga pozdravila. Više me nije iznenađivalo upadanje u moju sobu. Samo me pogledao. Prišla sam bliže njemu
- '' Predivno je, zar ne? '' – Pokazao je prstom prema oceanu
- '' Aha. Baš sam malo prije uživala u pogledu. ''
- '' Nego '' – Okrenuo se i krenuo prema krevetu – '' Moramo razgovarati ''
- '' Tom '' – Uzdahnula sam – '' Pričekajmo s time, barem nakon večere ''
- '' Ne! '' – Viknuo je –'' Dosta je bilo čekanja ''
- '' Samo da budem sto posto sigurna '' – Ustala sam i otišla na drugi kraj sobe
- '' U čemu je problem!? '' – Povisio je ton - '' Ne možeš mi reći da si se odlučila za moga brata!! Ako ti je to toliki problem reći ću ti samo jedno '' – Zbunjeno sam ga gledala – '' Nisam tolika pizd.. ''
- '' Ma o čem ti pričaš!! '' – Sada sam i ja vikala – '' Ne ćemo se ponovno svađat! '' – Umirila sam glas ''
- '' Ja! '' – Pokazao je prstom na sebe -'' Ja sam imao razumijevanja za tebe. Sada pokaži i ti barem malo razumijevanja za mene. Dosta mi je više, neću dopustit da se neka obična cura poigrava sa mnom jer ja mogu.. ''
- '' TOM! '' – Prekinula sam ga – '' Imam razumijevanja za tebe, i zadnje što želim je poigravati se sa tobom. Ali tebi je očito dosta jer i ovo ti je preduga veza, nazovimo je tako. I vidim da želiš drugu. To si već dokazao dopisivanjem sa Chantelle i ako želiš ostavi me, olakšaj nam, budi s njom, mijenjaj cure koliko god često želiš, a ja ću ostat dovoljno glupa jer ću i dalje željet tebe. Zato i misliš da sam obična cura '' – Okrenula sam mu leđa. Nakon par sekundi osjetila sam njegove ruke na ramenima. Zagrlio me s leđa
- ''Ti mi se sviđaš baš zato jer si obična, i ne želim drugu '' – Poljubio me u vrat. Okrenula sam se prema njemu i uhvatila ga rukama za lice.
- '' Nema više svađanja '' – Prošaptala sam
- '' Nema '' – Potvrdio je i poljubio me. Kao da sam zaboravila taj osjećaj. Uživala sam u svakom njegovom dodiru, u njemu, njegovom mirisu. – '' Još smo samo dva dana ovdje, završimo to kako spada, uredu? '' – Uhvatio me dlanom za donji dio leđa
- '' Naravno '' – Još jednom sam ga poljubila.- '' Idemo na večeru ? ''
- '' Aha '' – Uhvatio me za ruku i krenuli smo prema restoranu…

TO BE CONTINUED…

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova

nedjelja, 02.05.2010. |20:38| Komentari (64) | On/Off | Print | # |