Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 19
heii
pa prvo
28.3. :(((
šta da više kažem. koncert trenutno traje i tako im zavidim

Wake me up when 28.3. ends

I daaa... Georgu je rođendan za 3 dana
paa.. lijepi moj Hagen, sretan ti rođendan e
glücklich Geburtstag und alles Beste
Image and video hosting by TinyPic
što mi je lijep ovdije



Eo ostavit ću vam mala slova da se ne morate mučit dok čitate

__________________________________________________
19.- U vezi onog izlaska večeras, idemo na party na plaži… Pa da znaš što obući. – Dvaput je podigao i spustio jednu obrvu.
- Znala sam… - Nasmijala sam se…
Zavalila sam se nazad u krevet. Toliko sam poslije ovoga bila umorna, pa sam iskoristila preostalih sat vremena za spavanje dok ne odemo ponovno na plažu.
[…]
Probudilo me neprestano udaranje po vratima. Jedva sam se dovukla do vrata, a Georg je već frustriran od bezuspješnog kucanja cupkao u mjestu čekajući da ja otvorim
- Haa? Ej! – Nešto sam promrmljala sebi u bradu škiljeći od previše svijetla
- Ajde, budi se! Svi su već otišli
- Ma gdje? – Bila sam sva zbunjena, kakva sam inače kad se probudim
- Pa na plažu
- Aha… Da. – Sad je on mene zbunjeno gledao. – Jesu oni već otišli ili čekaju?
- Otišli su dok sam te pokušao probudit
- Aj uđi onda, dok se spremim.
Ostavio je stvari kod vrata i sjeo na krevet. Ja sam si sipala čašu vode i sjela pored njega. Sporo sam ispijala, a onda stavila čašu na stolić i ostala sjedit.
- Što se ne spremaš sad? – Gurnuo me laktom u znak da se pokrenem
- Ma čekaj, tek sam se probudila, ne funkcioniram još
- Čudna si ti biljka. – Podigao je obje obrve
- Jao, ajde, evo, idem. – Jedva sam se odvukla do kupatila da se presvučem u kupaći. Vratila sam se za par minuta.
- Ajde sam, idemo. – Krenula sam prema vratima
- Čekaj sad, baš sam se smjestio
- Čudna si ti biljka. – Ponovila sam isto što je i on rekao
- Ajde, ajde, zezam te. – Napokon smo krenuli
[…]
-Jao Georg! – Poskočila sam od čeg se on štrecnuo. Pogledao me nekim štajebilosad pogledom. – Pa tebi je za 3 dana rođendan!
- O, bar ne netko sjetio
- Što želiš?
- Ma joj, de – Odmahnuo je rukom. - Ništa
- Moraš dobit poklon
- A, kako želiš…
- Pa daj mi reci, jel' imaš neku posebnu želju
- Hm… Ne znam… Iznenadi me…
Stigli smo na plažu. Tom je podigao ruku u znak pozdrava pa sam i ja njemu mahnula. Ostavila sam stvari u hladu, legla sam, stavila ručnik pod glavu i ponovno zaspala. Ne znam koliko je vremena prošlo, osjetila sam nešto hladno na svojim leđima. Podigla sam glavu. Tom je stajao kod mojih leđa i sve se iz njegovih hlačica cijedilo po meni.
- Spavalice, budi se, ne možeš čitav dan spavat. – Čučnuo je pored mene
- Umorio me poslijepodnevni odmor. – Nasmijao se ponosnim jasamnajbolji osmijehom.
- Ajde, idemo se kupat
- A… A ne sad… - Počela sam smišljat nešto da ne odemo, stvarno mi se nije dalo. Onda mi je prišao sasvim blizu, stavio ruke na lice i poljubio. Nasmijao se najslađe ikad
- Ajde idemo, za mene. – I kako da ja sad njemu kaže ne? Svaki put me dobio na istu foru.
Došli smo do mola, on je odmah uletio u vodu, a ja sam se još premišljala dal da se smočim ili ne.
- Što se čeka, dođi
- A nekako mi se ne da. Suha sam.
Izašao je iz vode, onako mokar me zagrlio s leđa i poljubio u vrat.
- Ako sada skočim ja ideš i ti. – Počeo se sve više približavati rubu
- Ne bi se usudio
- Jesi sigurna?
- Sasvim, nadrapat ćeš ako me povučeš za sobom
- Stvarno me ne trebaš iskušavat jer ovo dobro zvuči. – Skočio je u vodu i povukao me za sobom.
- O kad te dohvatim. – Krenula sam prema njemu. – Ali navečer
- Dakle, i navečer se vidimo
- Pa… Kad već inzistiraš. – Podigla sam ruku u zrak.
[…]
Uskoro smo krenuli nazad do apartmana. Najprije sam se otuširala, a onda otišla na večeru. Ponovno smo se našli na istom mjestu
- Jedva čekam večerašnji izlazak. – uzbuđeno je kuckao prstima o stol
- Bill odlučio zbarit neku curu pa je sav uzbuđen. – Tom ga je počeo sprdat
- Samo okrećem novu stranicu u životu. – Okrenula sam očima. Uhvatila sam Toma za ruku ispod stola. Pogledao me i čvrsto stisnuo moju ruku, što je Bill očito primijetio
- Kako ne mogu dočekat, sigurno će bit dobrih cura. – Georg se raspalio smijati na ovo
- Je l' on nešto pio danas?
- Aj' Hobbit, kuš tam. – Čudno sam ga pogledala.
Večerali smo i otišli se spremiti. Obukla sam crno crveni karirani kupaći i neke prekratke traper hlačice. Nije mi se svidjelo kako sam se obukla, ali još uvijek pamtim kako ja završio naš prvi izlazak i da je Tom rekao da ga ja moram znat zadržat, pa to večeras i namjeravam napraviti. Pred hotelom sam se našla sam dečkima koji su također bili samo u hlačicama.
Oko pola 9 krenuli smo na Beach Party. Već se skupila hrpa ljudi, treštala je glazba koju inače ne podnosim- techno. Hrpa prsatih cura i pre nabildanih dečki plesali su u hrpi pjene, dok se ostatak kupao i plesao u bazenu. Nasuprot bazena bili su stolovi i bar. Iznad svakog stola bio je slamnati suncobran. Za barom je bila hrpa nabildanih barmena koji su mućkali koktele, a prsate, iskvarcane i izblajhane konobarice šetale su okolo u kupaćima iz kojih je sve kipjelo. Naišlo je i par cura u toplessu i tangicama. Ovo je bio raj na zemlji za Toma gdje se Bill najmanje uklapao iako je bio sav ufuran. Nismo ni došli već me par nekih tipova povuklo za ruku da dođem s njima, na što je Tom itekako reagirao. Uhvatio me za ruku i krenuli smo prema nekom stolu. Dok smo čekali konobaricu oko stola su se počela muvati neka tri dečka, stali su sa strane i pljili u mene. Pogledala sam u njih i primijetila da mi je jedan od njih namignuo. Onda sam pogledala toma strahmeovogmjesta pogledom na što me on poljubio u vrat, a one tri napasti nestale.
- Hej komadi, izvolite! – Pojavila se konobarica. Istog trena mi je pao mrak na oči. Tom je odmah zinuo do poda i zableio se u njezin dekolte što je ona primijetila i zahihotala se. Htjela sam nešto napraviti da prestane više gledati u nju, a onda sam se sjetila da mi je mobitel kod Georga u đepu pa sam se nagnula preko stola da mi ga da na što je Tom automatski premjestio pogled na moju guzicu. Nasmijala sam se u sebi.
- Meni i njoj – Pokazao je prstom na mene. – Može Sex on the beach
- Ja ću Bitter sweet
- Bill!! – Tiho se izderao Tom. – Ti se želiš ubit od alkohola večeras?
- Daj ajde! Šta se brineš?
- Stvarno nije normalan. – Tiho je promrmljao
- Ma pusti ga, izgleda da mu fali zabave.
Vratila se konobarica, stavila je koktele na stol. Nagnula se preko stola i gurnula Gustavu čašu pod nos samo kako bi se mogla isprsit pred Tomom. Gustav ju je čudno pogledao, a ja sam ga u tom trenu poljubila kako ne bi gledao u nju. Georg je jedva dočekao plesat pa je zbrisao prvom prilikom.
- Idem ja u akciju. – Ustao se Bill od stola. Tom ga je hladno pogledao…
- Samo daj buraz. – Odmahnuo je rukom. – Gustav pripazi na njega molim te
- Aha. – On je sjedio sav izgubljen i lupkao rukom u ritmu glazbe
- Idemo plesat – Povukao me za ruku
- Tom! Nije baš da znam nešto plesat! – Vikala sam mu na uho dok me vukao kroz gužvu
- Ne brini se ništa, naučit će te majstor. – Stali smo u hrpu pjene i on je počeo izvodit svoje umjetničke plesne pokrete.
[…]
- Ja ne mogu više, plešemo već sat i po vremena, idem malo sjest s Gustavom
- Ok, idem se onda pridružit Georgu. – Okrenula sam se, a onda me povukao za ruku. – Čekaj!
- Ha? – Nisam se ni snašla već me poljubio. Odmah su se neke cure odlijepile od njega. To mi je nekako ulijevalo nadu.
Gustav je sjedio sam iako su se neke cure skroz bile oko njega, ali on nije ni jednu pogledao.
- Se zabavljaš? – Sjela sam pored njega
- Iskreno, ne volim ovakve partyje pa mi nije zanimljivo.
- Ma… Ni ja.. Al' pokušavam se zabavit. – Klimnuo je glavom na to. Okrenula sam se da vidim gdje je Tom. On i Georg su plesali ko' ludi. Zagledala sam se u daljinu. Neki dečko je sjedio drvenom dvosjedu, mrtav pijan, a dvije polugole cure su plazile po njemu.
- Ne razumijem… Kakva im je to zabava. Pogledaj onog dečka, ne zna za sebe koliko je pijan. – Pokazala sam prstom prema naprijed
- Ni ja. – Kratko je odgovorio. Ponovno sam se zagledala
- Gustav!!! – Viknula sam
- Haa?? – Par puta je protrljao uho
- Pa ono je Bill!!!
- Ma gdje?
- Pa tamo!! Reci Tomu da sam ga otišla odvesti u apartman! – Ustala sam i otrčala do Billa. Nije znao za sebe, bio je raščupan i pun pijeska, a one cure su ga dirale i ljubile gdje su stigle.
- Halo cure!! – Viknula sam. – On sad ide sa mnom!!
- Ne ide on nikud. – Odvratila je jedna
- Da, ne idem ja nikud – Ponovio je Bill
- To ćemo još vidjet. – Povukla sam ga za ruku.
- Curo kakvih ti imaš problema? – Ustala se druga
- Trenutno nikakvih, nastaviš li ovako, ti ćeš ih imat! – Unijela sam joj se u lice. Odmah su se obje pokupile. – A ti sad ideš sa mnom…


TO BE CONUTINUED…


Image and video hosting by TinyPic
ima prelijepo lice.. sam se baš ne vidi od rešetaka.. al kad se uveća.. mmm

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
hahaha. Tom.. xD

do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova

And don't forget to wake me zp when 28.3. end 'cause I wanna
know how much people was in Belegrade xDD
nedjelja, 28.03.2010. |21:32| Komentari (70) | On/Off | Print | # |