Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 14
heej.
prije 14 dijela, stavit cu jedan video.. Ehm..sad..
inace nikad ne placem kad vidim nes od TH il
tako to... uglavnom budem sretna yes
al ovaj video me oborio. kraj najvise..



Evo onog sto me bas nekak.. ne znam.. nije me rastuzilo
nego.. na neki nacin dirnulo eekeek

Tom: '' The best birthday present I ever got was 10 minutes after I was born''

'' We don't look like twins, but we are soul mates''

'' I always imagine the following situation: We are standing on the edge of the cliff and a voice
says: one of you have to jump and can never come back - WE WOULD JUMP TOGETHER''


14. Nagnula sam se prema njemu da ga poljubim u obraz, ali on je izmaknuo glavu i poljubio me u usta. Mislila sam da će odmah prestati, ali nije. Uhvatio me oko struka i privukao k sebi. Osjetila sam njegov piercing, točnije njegov jezik na svome. Polako me polegnuo na krevet i legao na mene… Bojala sam se da bi Tom mogao ući, a to sigurno ne bi bilo dobro. Nisam znala dal da ga odgurnem ili… Ali čini se kao da on ne želi stati. Dok sam razmišljala što bih napravila zagubila sam se u mislima, nisam čula ništa, zažmirila sam… Osjetila sam Billov miris, ruke i usnice. Jednom mi je rukom prošao kroz kosu, a drugu mi je držao na licu. Ja sam ga jednom rukom uhvatila za vrat, a drugom također za lice. Onda je zastao, ali je i dalje držao svoje usnice na mojima, osjetila sam njegov vreli dah. Ponovno me poljubio u usta, pa u obraz i zatim u vrat. Meko, nježno, polako… Ustao se i pružio mi ruku da i ja ustanem, nasmijao se.
- Ovaj, sretno ti Valentinovo. – Zagrlio me i poljubio u obraz. E sad sam definitivno bila zbunjena
- Pa hvala, tebi također
- Moram ići… Vidimo se poslije… Ako želiš…
- Aha… Svratim ja poslije. – Nakon što je izašao, doslovno sam se bacila na krevet. I prije ovoga mi je bilo dovoljno teško, a što bi sada trebala misliti. Znam da ne mogu ovako, ali teško mi je odlučiti… Bila sam umorna pa sam razmišljajući zaspala.
[…]
Osjetila sam da je netko pored mene, otvorila sam oči, a Tom je ležao pored mene i piljio u plafon.
- Što me nisi probudio?
- Baš si slatka kad spavaš, nisam te htio buditi, idemo malo prošetat van? – Vani je već pao mrak. Otišli smo do plaže, sjeli na neki mol i močili noge u vodi. Osjetio se miris oceana i čulo se šuštanje valova…
- Napokon smo sami. – Približio mi se
- Tom… Jeli ovo između nas nešto ozbiljnije ili još ne znamo na čemu smo?
- Ne znam. – Spustio je pogled i uhvatio me za ruku. – Jedino što znam da nikad nisam bio s nekom curom ovoliko koliko sam s tobom i da nikad nisam radio takve fetiš stvari. To bi valjda onda trebalo biti barem malo ozbiljnije.
- Opa, ovo još nisam čula od tebe
- Nisam baš dobar u tim stvarima
- Meni se sviđaš i takav
- Ajde da vidimo hoće li ti se onda ovo svidjet? – Pogledala sam ga zbunjeno. Ustao je, gurnuo me obučenu u vodu i skočio za mnom.
- Ooo, ovo ti stvarno nije trebalo!
- A, da? Što ćeš mi napravit?
- Bolje da ne znaš…
- E sad sam već znatiželjan. – Nasmijao se samo jednim dijelom usnice i jezikom par puta pomjerio piercig. To me izluđivalo. Poljubila sam ga i zagnjurila. Izašli smo iz vode i legli smo onako mokri u pijesak…
- Osjećam se malo blesavo ovako. – Prišao mi je što je bliže mogao. – Idemo radit nešto po mom ukusu.
- Hahaha, ja prvo što moram napraviti je otuširat se i obući nešto suho a za dalje ćemo se dogovorit.
- A šta ako te ja ne pustim?
- Paaa… Morat ćeš me uhvatit… - Ustala sam i počela trčati prema apartmanu, a on za mnom. Apartmani su bili udaljeni oko sto metara od plaže, a Tom je već na pola odustao.
- Što? Ne ide ti baš,a?
- Jel možemo to izvest na neki drugačiji način? – Jedva je dolazio do daha
- Onda ćeš se morat jako potrudit. – Okrenula sam se i povukla ga za ruku, a on me udario po guzici. – A vidim već si počeo.
- A tebi kao smeta?
- A, pa, čuj, ne mogu se požalit.
- Znam ja to. – Zgrabio me s leđa i gricnuo za vrat
- Razbit ću te ako budem imala plavicu na vratu.
- A da? Pa i to jedva čekam vidjet. – Dok sam se ja otišla otuširati, on se otišao presvući pa se vratio.
- Nisi se morala tako brzo obući
- A onda tebi ne bi bilo zanimljivo kasnije
- Oho, vidi ti malu, već na to misliš
- Nisi ti mene dobro nešto shvatio
- Mislim da sam te ja već jako dobro sve shvatio… Nego hajde da se malo zabavimo, šta kažeš?
- Pa… Ja samo znam da se moraš potrudit, kao što si obećao…
- Ajde onda da ti pokažem… - Stavio mi je ruke ispod majice, počeo me ljubiti po vratu…I sve je završilo naravno, kako je završilo…
[…]
Ujutro sam osjetila da me netko češka po stomaku… Tom je već bio budan.
- Ej, idem se ja otuširati, sav sam od soli od sinoćnjeg kupanja.. – Klimnula sam glavom.
- Dođi malo! – Zvala sam ga čim se ustao. Legao je pored mene, prišla sam mu vratu
- Auuuu. – Viknuo je. – Čemu ovo??
- Ne sjećaš kad sam ti rekla da me se čuvaš ako budem imala plavicu na vratu
- Moja će onda bit ogromna, a uostalom ti nemaš tako puno
- Ha?? – Zbunjeno sam ga pogledala. – Tako puno?? – Ustala sam iz kreveta i otišla u kupatilo. Kada sam se pogledala u ogledalo došlo mi je da vrištim. Imala sam tri ogromne plavice na vratu. E sad će me ćuti, pomislila sam u sebi i izletjela iz kupatila, a Tom je već zbrisao. – Ooo, i bolje ti je da te nema, jer ne da bi imao tri nego šest plavica!! – Rekla sam na glas. Izašla sam van na zrak, Bill je sjedio ispred svog apartmana i pušio, pa sam otišla do njega.
- Hej, kako si? – Sjela sam pored njega
- Pa dobro, ti? – Klimnula sam glavom u znak da sam i ja dobro… A onda smo neko vrijeme šutjeli…
- Zašto pušiš? – Morala sam pitat neko blesavo pitanje da prekinem tišinu.
- Ne znam. – Slegnuo je ramenima
- Ne misliš da je to loše za tvoj glas?
- Valjda samo loša navika. – Vidjela sam po njemu da nešto nije uredu.
- Što nije uredu, Bill? – Negdje se zagledao i nije mi odgovorio. – Bill? – Zatresla sam ga po ruci
- Ha? – Izgledao je sav zbunjen
- Što nije uredu?
- Zašto misliš da nešto nije u redu?
- Zato što te poznam i vidim po tebi da nešto nije kako treba
- Ma ništa bitno
- Bill, ako te nešto muči onda naravno da je bitno. – Stavila sam ruku na njegovo rame
- Rekla si sinoć da ćeš doći kasnije
- Aha… - Uzdahnula sam. – Zaspala sam, pa je kasnije Tom došao. – Klimnuo je glavom i prošao mi prstom po vratu. Sagnula sam glavu i pogledala u njega. Izgleda nekako kao da se duri.
- Zašto to mora biti tako?? – Promrmljao je
- Misliš da meni nije teško?
- Ne okrivljujem te, znam da si u teškoj situaciji, a ja ti dodatno otežavam
- Nemoj tako.
- Znaš da ja ti nikad ne bi svom bratu napravio
- Ne bi ni ja, ni jednom dečku, a kamoli braći, blizancima. Upoznala sam Toma, i onda si došao ti i izludio me. Ti imaš nešto što rijetko tko ima…
- Želiš reći da ti barem malo značim?…

TO BE CONTINUED…


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Do slijedeceg pisanja
Kuss von Billova und Tomova

nedjelja, 21.02.2010. |16:43| Komentari (80) | On/Off | Print | # |