Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 8
heei.
e tak, opet je počela škola, pa se vraćamo na postove samo subotom :(


8.Brzo sam zaspala pored Billa. Češkao me po leđima, njegov miris kao da me omamljivao. Zaspala sam jako brzo u njegovom naručju. Dogovorili smo se da ćemo ujutro otići do Toma…
Srce mi je počelo lupati prebrzo, disala sam kao da sam upravo otrčala krug na atletskoj stazi, kosa mi je bila mokra koliko sam se uznojila. Osjetila sam da me neko trgnuo.
- Ana, smiri se, što je bilo? –Bill je zvučao jako zabrinuto
- Ne znam. –Jedva sam dolazila do daha
- Ovo je već treću put da si počela vrištati u snu, jako si me zabrinula. –Prošao mi je rukom po mokroj kosi
- Stvarno ne znam. Nešto sam čudno sanjala, svaki put ispočetka, od kako sam zaspala.
Počela sam se tresti jer mi je bilo hladno.
- Jako me zabrinjavaš. –Složio je nekakvu tužnu facu i ugrizao se za usnicu.
Stavio mi je ruku na čelo i glasno prošaptao – Pa ti goriš!
Otišao je do ormara i uzeo još jednu deku, pokrio me, na brzinu obukao trenerku i patike. Otrčao je do WC-a stavio naočale i kapu. – Vraćam se za 5 minuta. – Odjurio je iz sobe.
[…]
Čula sam da netko tiho ulazi u sobu i sjeda pored mene. Osjetila sam nečije ruke na obrazima. Iako sam već odspavala nekoliko sati nisam imala snage otvoriti oči od umora. Onda sam osjetila dobro poznati miris. Netko me lagano poljubio u usta, osjetio se nekakav alkohol. Još jedanput me je netko uhvatio za ruku, a onda je pustio i otišao iz sobe. Jedva sam otvorila oči i pogledala tko je to. Vidjela sam samo široku sjenu kako izlazi iz sobe. Sa hodnika je dopiralo slabo svijetlo, sjela sam na krevet i nagnula glavu. To je bio Tom.
- Tom! – Viknula sam promuklim glasom, ali se nije odazivao. Ustala sam iz kreveta, jako mi se zavrtjelo u glavi, pridržala sam se za zid i obula starke. Nije me bilo briga što sam samo u majci namjeravala izaći van. Došla sam do vrata i otvorila ih, vidjela sam kako hodnikom odlazi Tom.
- Tom! – Viknula sam još jednom. Zastao je kod lifta, kao da je htio doći, onda okrenuo glavu i ušao u lift.
- Tom, Tom vrati se! – Počela sam tiho govoriti i ići za njime. Zastala sam na pola puta jer mi se užasno zavrtjelo. Naslonila sam se na zid, pred očima mi je bilo mutno, nekako sam hodala. Pažljivo sam išla nogu ispred noge. Izgubila sam ravnotežu. U zadnji tren osjetila sam da me neko čvrsto uhvatio. Osjetila sam da me netko uhvatio u ruke. Podigla sam ruku i prošla mu po kosi, osjetila sam nešto kao pletenice u rukama. Naglo sam otvorila oči.
- Tom, ti si? – Pitala sam ga drhtavim glasom i čvrsto ga zagrlila
- Ja sam, ne brini se.
Ušao je ponovno u Billovu sobu. Stavio me na krevet i pokrio.
- Nemoj ići, molim te. – Uhvatila sam ga za ruku
- Vidim da je vam je bilo jako zanimljivo večeras. – Rekao je pomalo prezirnim glasom i okrenuo se po sobi koja je bila u neredu. Velikim i nekako ljutim koracima izašao je i zalupio vratima. Ponovno sam ustala. Nisam stigla do vrata kad ih je netko ponovno otvorio.
-Ma gdje si ti krenula? Bill je zvučao jako zabrinuto
- Tom je.. Tu je bio…
- Pusti sad njega, razgovarat ćemo s njime kad ti bude bolje. – Odveo me do kreveta i izvadio hrpu lijekova i vitamina C iz vrećice. Odmah mi je pola toga utrpao da popijem. – Sad spavaj, moraš se odmoriti da ti bude bolje. – Umotao me u sve moguće deke i pokrivače i legao pored mene. Nisam mogla više spavati, bilo je 5 sati ujutro. Čitavo vrijeme sam razmišljala o Tomu.
Zaspala sam tek negdje oko 7.
[…]
Ponovno sam se probudila oko 10 sati. Bill je sjedio na krevetu i gledao u mene.
-Već si budan? – Otvorila sam jedno oko i pogledala u njega
- Ma… Nisam ni spavao, mislio sam da bi se mogla ponovno probuditi pa sam ostao budan
- Bill, stvarno se previše brineš, bez veze sada imaš podočnjake do poda
- Nije to ni toliko bitno. Nego, kako se osjećaš?
- Pa… Bolje mi je. Iako se osjećam kao da me pregazio valjak. A sad na noge lagane, moramo ići. – Ustala sam s kreveta i počela uzimati odjeću.
- Kuda bi ti takva bolesna već? – Ustao se i uzeo mi odjeću iz ruku, te pokazao prstom prema krevetu.
- Nisam bolesna, dobro mi je sada. – Ispružila sam ruku u znak da mi da odjeću nazad
- Ne možeš ozdravit za par sati, bit će ti samo još gore. – Odmahnula sam glavom i otišla u kupatilo. Istuširala sam se i vratila u sobu u kućnom ogrtaču. Bill je ponovno dobio panični napad zabrinutosti.
- E mama, a da se ne brineš toliko? Stvarno mi je dobro.- Sada je on okrenuo očima i dao mi odjeću da se obučem.
Kada sam završila sjela sam pored njega i počela vezati starke
- Gdje ti već ideš? – Nije me pogledao u oči, samo je blijedo piljio u pod, kao da ga nešto muči.
- Znaš da moram pričat s Tomom. Znam da smo se dogovorili da ćemo zajedno, ali… Htjela bi sama probati riješiti neke stvari. – Bill je klimnuo glavom i nastavio piljiti u pod
- Nešto nije u redu? – Pokušala sam mu uloviti pogled
- Ma… Htio sam prije… Ma ništa.
- Ajde, ne mora ti biti problem ništa mi reći.
- A… Htio bi nešto napraviti, onako, zadnji put
- Slobodno… - Klimnula sam glavom. Ustao se, prišao mi je blizu, srce mi je počelo skakati po prsima. Stavio mi je jednu ruku na kuk, a drugom me uhvatio za glavu. Duboko mi se zagledao u oči i poljubio. Nježno, slatko, svaki put bolje od onog prošlog. Malo se odmaknuo i ponovno mi se zagledao u oči. Sada sam ja njega poljubila, kratko. Glavom mi je prošlo: možda je zadnji put. Prošla sam mu rukom kroz kosu, zagrlila ga.
- Sada moram ići. Vidimo se ubrzo. – Mahnula sam mu i izašla iz sobe.
Na Toma sam naišla u predvorju hotela.
- Trebam razgovarat s tobom. – Prišla sam mu ne gledajući ga baš u oči
- I ja mislim. – Zvučao je pomalo drsko. Uhvatio me za ruku i povukao prema izlazu. Ušli smo u auto.
- Idemo u staru vikendicu mog prijatelja. Tamo ćemo imati mira.

TO BE CONTINUED…

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova :*
ponedjeljak, 11.01.2010. |20:46| Komentari (107) | On/Off | Print | # |