Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 5
heii. evo tek sam sada napisala novi dio
pišem ga od podneva, a sad je 2:20. al eto. napokon je gotovo
pa uživajte

5.Osjetila sam da je stavio ruku pod moju majicu - možda ne bi..a znaš…trebali..već. Osjetila sam njegov dah na vratu, pa me gricnuo, za uho, usnicu.. više nisam znala za sebe. Samo sa se prepustila njemu… Ne mogu reći da nije bio dobar, naprotiv zna on što radi. Ostali smo ležati u krevetu, bili smo blizu jedni drugome, osjetila sam ga na svojoj koži. Ljubio mi je vrat, ramena, protrnula bi na svaki njegov dodir, naježila bi se na svaki njegov uzdah blizu mog uha. Mislila sam se iskrasti iz kreveta dok on spava, ali sam bila premorena pa smo oboje zaspali.
[…]
Čula sam nekakvo udaranje. Pogledala sam na sat, bilo je pola 10. – ne, ne, ne, zašto sam zaspala!?? Pomalo sam počela paničiti. – Tooooom, halooo, jer spavaš još, je otvori, Bill je!! – ooo ne, ne, ne, zašto on, a neee, što on tu sad traži?? Tom, Tom, ma čuješ ti mene??? Budi se, Tooom!! Nije se budio. Počela sam se brzo oblačiti, a Tom se napokon probudio. – Što je bilo?? Kakva frka, i gdje se ti već spremaš?? Ne ćeš mi tako brzo zbrisat. – Daaj Tom, ne mogu sad, moram se brzo obući, Bill je na vratima. – Čemu takva frka zbog toga?? – Pa zato, ja sam tu…Mi smo…I sad je on… sva sam se uspaničila dok sam petljala po kopči grudnjaka. – I sad će vidjet, de zakopčaj mi to više – rekla sam mu dok sam pogledom tražila gdje mi je sinoć bacio majicu a gdje hlače. – I zbog toga tolika panika?? Smijao se dok mi je zakočavao grudnjak, a Bill je za to vrijeme bio neumoran, kucao je k'o nespašen po tim vratima, već mi je pomalo počelo ići na živce to udaranje. – Ma Tom daj se diži više, ne namjeravam provest vječnost pred vratima!! Otišla sam u kupatilo pogledati dali mi je tamo odjeća. Za to vrijeme je Tom pustio Billa. – Gdje si ti meni ostavio svu odjeću?? U kupatilu sam našla samo patike. Što je on to radio s mojim odjećom sinoć, bolje rečeno samom? Došla sam iz kupatila i zastala na vratima. Nisam znala da je Bill u sobi. – Ej… samo sam ostala stajati u grudnjaku i gaćicama. Bill me pogledao nekim čudnim odtebesamtonajmanjeočekivao pogledom. Ma čemu se ja trudim, i da me vidio obučeni znao bi što je bilo. Ispustila sam patike iz ruku, sjela na krevet i pokrila se. Složila sam neku glupu facu, Bill je izgledao nekako hladno, nikad ga nisam vidjela takvog, zašto je on tako povrijeđen, a Tom, njegove velike smeđe oči su se sjajile iako je izgledao umorno. Nastala je neugodna tišina. – Ovaaaj, možda nisam trebao doći sada.. Dođem kasnije, došao sam po tebe da idemo na doručak, al' vidim da je Ana tu, pa vas neću smetat. – niš' buraz, vidimo se na ručku u 1. Bill me još jednom čudno pogledao i otišao. – Malo je čudno Bill izgledao, jeli sve uredu? – Ne znam. Pričat ću s njime kasnije, nego dođi ti još malo kod mene da se zabavimo. I što mi je drugo preostalo?? Billu je nešto to očito smetalo, i zašto me uopće toliko brine njegovo mišljenje? Legla sam nazad pored Toma, pored njega sam odmah zaboravila na sve. Prvo me češkao po leđima od čega sam se ježila kao luda, onda me je poljubio u vrat, pa u obraz, pa pored usana, nisam mogla dočekati osjetiti njegove usne na svojima, njegov hladan piercing na svojim vrelim usnama. Nije skidao ruke s mene, osjetila sam da mi ponovno otkopčava grudnjak samo je rekao u polu smijehu – Ovo ti više neće trebat. I sve je ponovno završilo kao večeras. Tek oko pola 12 smo se izvukli iz kreveta. Ja sam se otišla otuširati, dok se on obukao, i da, napokon smo našli moju robu nabacanu ispod kreveta. – hoćeš me ti odvesti doma ili da zovem taxi? Pitala sam ga nakon što smo izašli iz sobe. – Ti sada ideš sa mnom i Billom na ručak, ne želim da mi budeš gladna, a kasnije te možda pustim doma. Poljubio me u obraz i stavio ruku u moj stražnji džep. Došli smo u restoran hotela. Tamo je Bill sjedio i blijedo piljio u stol. Ja i Tom smo sjeli na suprotnu stranu stola. Bill je na kratko podigao pogled u znak pozdrava, a onda nastavio piljiti u jednu točku. – Buraz, sve u redu? Pitao je Tom pomalo zabrinuto. – Ma… Samo nisam baš dobre volje danas, bit će sve uredu. Naručili smo, i nastavili jesti u tišini. Tom je ustao od stola i rekao da je ostavio mobitel u sobi i da mora reći spremačicama da ne ulaze u sobu. Bilo je poprilično neuredno pa nebi bilo dobro za njega da sve to vide. Ja i Bill smo ostali sjediti, bilo mi je dosta više toga, što sam mu skrivila. – Dobro Bill, dosta više toga, što sam ti skrivila, jučer kad smo se zadnji put vidjeli bili smo najbolji prijatelji. Od jutra me gledaš kao da sam ti ubila pola obitelji. U čemu je problem? – Ma ništa strašno… Samo jutros…On…Povrijedit će te… - Kako ništa strašno, kako, nemoj mi samo ništa lagati, oči te izdaju!! I zašto ti je toliko stalo hoće me Tom povrijediti, sama ću si biti kriva ako se to dogodi, znam u što se petljam!!??? Planula sam u trenutku. Bila sam možda malo pregruba. Oči su mu se zasuzile, sada mi je bilo žao. – Eto zato jer mi je možda stalo. Dao mi je neki mali zgužvani papirić i ustao se od stola. – Reci Tomu da sam morao otići.Stavio je naočale i toliko brzo odjurio da kad sam htjela krenuti za njime, više ga nije bilo. Otvorila sam papirić slabo sam vidjela što piše. To je bio komadić novinskog papira, a na njemu je olovkom za oči bilo napisano: my love, I'm not sure of the right words to say maybe these simple words will do best to best explain what I feel in my heart, what I feel more each day how to make you see how to let you know how to say how to say how I love you so with words you understand words that get right through to your heart. Par suza mi je brzo kliznulo niz obraz. Pogledala sam u novine na stolu i vidjela otkinuti rub. Vidjela sam da Tom dolazi pa sam brzo obrisala suze, zgužvala papirić i stavila ga u džep. – Gdje je nestao Bill?? – Rekao je da mora otići. – Samo to je rekao?? Pa nije ništa ni pojeo. Znam da ga nešto muči. Ne mora mi to reći da bi znao. Samo sam tužno slegnula ramenima. – Hoćeš da te odvezem doma ili ostaješ sa mnom? – Trebala bi doma, sestra mi sigurno umire od brige. Odvezao me do kuće. – Htio bi da večeras izađemo negdje. Doći ću po tebe u 7. Klimnula sam glavom. Poljubio me i brzo sam izašla iz auta. Nisam mogla izdržati više ni trena da ne plačem, bilo mi je previše žao Billa…

TO BE CONTINUED



Image and video hosting by TinyPic
aaa. baš izgleda zločesto na ovoj slici naughty

Image and video hosting by TinyPic
evo još jedne slikice di je u bijelom..macan..sexy hexynaughty

Image and video hosting by TinyPic
nut

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

do slijedećeg pisanja
Kuss von Billova und Tomova
srijeda, 30.12.2009. |02:21| Komentari (59) | On/Off | Print | # |