Lass uns laufen wenn die Dunkelheit komm


Characters








Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Da se nešto ne pomisli krivo ne piše ona ovo samo zato što je njena slika tu. Iz fore smo razmjenile slike na blogovima!)
- Ana
- 20.5.1991
- Doselila se iz Hrvatske u Njemačku
- U kompliciranoj je vezi
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Iva
- 31.12.1989
- Anina sestra
- Ostvarila je san radom u policiji
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Tom
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin bivši dečko
__________________
Image and video hosting by TinyPic
- Bill
- 1.9.1989
- Član grupe TH
- Anin najbolji prijatelj ili nešto više

___________________
Image and video hosting by TinyPic
- Gustav
- 8.9.1988
- Član grupe TH
- Šutljiv dečko s kojim se Ana upoznala kada su putovali na Maldive
____________________
Image and video hosting by TinyPic
- Georg
- 31.3.1987
- Član grupe TH
- Ana ga je također upoznala na putu za Maldive, brzo su se sprijateljili












CHAPTERS
Chapter 1
Chapter 2
Chapter 3
Chapter 4
Chapter 5
Chapter 6
Chapter 7
Chapter 8
Chapter 9
Chapter 10
Chapter 11
Chapter 12
Chapter 13
Chapter 14
Chapter 15
Chapter 16
Chapter 17
Chapter 18
Chapter 19
Chapter 20
Chapter 21
Chapter 23
Chapter 24
Chapter 25
Chapter 26
Chapter 27
Chapter 28


ELITE AFFILIATES

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

free counters


Created by Crazyprofile.com










Credits
Prilagodila: Pixie art.©
© * étoile filante
inspiration/colours: mintyapple
icons: cablelines
reference: x / x
Chapter 4 || SRETAN BOŽIĆ I SVE NAJBOLJE ;)
heei.
Sretan Božić svima i sve naj naj naj bolje
Image and video hosting by TinyPic

evo čestitke i od TH dečkiju



4.Stali smo pred mojom kućom. – Jel bi mogla ikako danas navečer doći kod mene u hotel? – Pa… Mogu doći taxijem. – Odlično, pripremam ti iznenađenje. – Mmm, već me zanima što je to. – Morat ćeš se strpiti, al' vjeruj mi isplatiti će se. Poljubili smo se i izašla sam iz auta. Trubnio mi je i odjurio kao manijak. Počela sam se malo brinuti, što bi moglo biti to iznenađenje…
Ne volim iznenađenja kad ne mogu predočiti o čemu se radi. Ali ovo je bilo tako očito. Tom, ja i njegova hotelska soba, što će mu više. Iako se ne znamo baš dugo, predobro sam ga znala da bi kužila što on želi. Dugo sam razmišljala o tome… Ja mogu to promijeniti, ali što ako on više ne bude htio imati ništa samom? Odlučila sam ne raditi ništa što ja ne želim. S usporedbom na ovo sad, ništa drugo se nije moglo nazvati nervozom. Otuširala sam se, obukla i nazvala taxi pola sata ranije. Vani je bila užasno nevrijeme. Grmilo je i padala kiša kao nikad. Već sam kasnila 20 minuta a od taxija nije bilo ni traga. Nazvala sam Tom da mu kažem kako izgleda neću moći doć večeras, ipak mi je bilo malo lakše što se sve to neće morat dogodit večeras. – hej, oprosti što kasnim, čekam taxi već 45 minuta i nikako da se pojavi. Izgleda da ništa onda od večeras. – nemaš brige, poslat ću ja Billa po tebe. Ne bi bilo uredu da nam vrijeme pokvari večer. – naravno da ne bi, super onda. Vidimo se!
Ili ipak nije bilo super, mislila sam da ću dobiti malo na vremenu, ali čini se ništa od toga. Izašla sam van pred kuću i sačekala Billa. Brzo je došao, otrčala sam do auta – ej mala, si živa ti? – heej, ma jesam, stvarno nisi morao doć, rekla sam da ne treba, a Tom..- ma stvarno nije problem. Ja sam se ponudio doći po tebe. Ostala sam zbunjena – hvala onda, baš si drag. – ma ništa hvala tebi. Pustio je glasno glazbu pa smo neko vrijeme zajedno pjevali i smijali se. Uz njega sam se osjećala tako opušteno, mogla sam mu sve reći, jedino nisam mogla o ovome večeras. Ne znam ni što bi me savjetovao ali nisam ni željela razmišljati o tome.- čujem da ti Tom sprema neko iznenađenje? Odmah sam se uozbiljila.- aha, ma…da. Bill je samo duboko uzdahnuo, izgledao je zabrinuto, znao je o čem se radi. Gorila sam od želje da on kaže bilo što o toj večeri, ali i on je šutio. Izgleda da je htio pričati baš o tom isto koliko i ja njega nešto pitati. Došli smo u predvorje hotela i ušli u lift. – moja soba je na 5 katu pa ja onda izlazim ovdje. Rekao je kada se lift zaustavio na 5 katu – a Tomova soba znaš već gdje je. Zagrlio me i izašao iz lifta. Došla sam pred vrata Tomove sobe. Dlanovi su mi se znojili, srce lupalo, koljena klecala kao luda. Uzela sam iz džepa karticu njegove sobe, koju mi je dao kada me odveo kući. Duboko sam udahnula i prvo pokucala na vrata. Čula sam da je viknuo da uđem. Ušla sam i pogledala oko sebe, a njemu ni traga. – hej mačko, tebe nikako dočekat! Izašao je iz kupatila sav mokar samo s ručnikom oko struka. Zašto mi to radiiiš- pomislila sam u sebi. – pa evo me, možda nisam trebala..trebao si javit.. da te ja pričekam..mislim..odem do Billa dok.. Pokazala sam prema vratima. Nasmijao se sebi u bradu, znao je što treba napraviti da me zbuni. – ma samo ti sjedi ovdje, sada ću se ja obući pa dođem. Vratio se za pet minuta obukao je bijelu trenerku i kratku majicu. Pre pre pre zgodan je u širokom, a bijelo mu savršeno stoji. – hoćeš nešto popit? – može. – baš sam mislio nešto jesti, može da nam naručim špagete? – pa..ja i nisam baš gladna. – dakle hoćeš. – jooj, ti. Ajde dobro onda. Napravio nam je dvije red-bull vodke. – što želiš da radimo večeras? – ne znam. Što god ti hoćeš. Nisi rekao da imaš nekakvo iznenađenje? Tek sam shvatila što sam rekla, nakon što sam ga pitala. Pa naravno da znam što on želi. – da..ali..šećer uvijek dolazi na kraju. Zar ne? – ahaa. Tako ćemo se igrat?? Namignuo mi je i otišao do telefona naručiti večeru. – jel ti zna sestra da večeras ne dolaziš doma? – pa.. nisam planirala ostati cijelu noć .- sada počni počni planirati jer te ovu večer želim samo za sebe. Poslala sam sestri poruku da me neće biti cijele večeri i da se ne brine. A Tom je do tada otišao otvoriti vrata jer je stigla naša večera. Jeli smo špagete i pili najfiniji šampanjac. Nakon toga smo slušali neku glazbu zezali se, pričali… uspjela sam se napokon opustiti. Vani se vrijeme sve više pogoršavalo. Ležali smo na krevetu i gledali nešto na laptopu,a onda je nestalo struje. – sada bi se mogli malo zabaviti. Rekao je i zločesto se nasmijao. Nije mi, hvala Bogu mogao vidjeti izraz lica, a izgledala sam koda mi je srce otišlo u pete, jer je bio mrak. Zgrabio me i poljubio, sva se izgubim kad mi je on tako blizu. Prolazio mi je rukom kroz kosu, sva sam se naježila. – nadam se da si ostavila mjesta za desert. – naravno da jesam. Nisam bila ni svjesna što govorim, s njime sam se osjećala kao da sam u nekom drugom svijetu. Osjetila sam da je stavio ruku pod moju majicu - možda ne bi..a znaš…trebali..već. Osjetila sam njegov dah na vratu, pa me gricnuo, za uho, usta.. više nisam znala za sebe. Samo sa se prepustila njemu…

TO BE CONTINUED



Image and video hosting by TinyPic
sad si možete zamislit kako Tom izgleda u bijelom..meni je..mmmzujo

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ajoooj. a miško slatki cerek
petak, 25.12.2009. |22:49| Komentari (70) | On/Off | Print | # |