kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Reci burazu You/Nou

design by [tinchy & nik]

Opis bloga

Ovaj blog je nastao iz čiste dosade u mom životu.......
govori o mojim pustolovinama i avanturama ,,,,,,
glupostima i mojim prijateljima........
pozzzzzzzz

Free Site Counters

Image Hosted by ImageShack.us

moj idool Raul...


nekaj o meni
Image Hosted by ImageShack.us

..ovaj freak sam ja

ime:Nikola
prezime: Balent
mjesto:Podbrestt
roden:
9.10.1992 , 15 god...vaga
razred: 1.srednji
skola: ETS
smjer: komercijalist
slusam:SVE.....slusam najvise Hip-hop.....ali i domacu muziku....thompson,prljavci.....ali i turbo folk.....Ali ne slusam tesku srbiju...sve osim metala...........JA SLUŠAM KAJ JA OČEM!!!!!!!!!!!!!
ljubav: free..hehehe
frendice: koje me poznaju,damira,taja,leona,
monika,.hega,tinchy....

frendi: armin,antolek,kruselj košak,blagus,zoran, ekomski decki....
imam sekice (marta-20 god) (jelena-16 god)
msn adresa: nikolabalent@hotmail.com

Volim:
biti u drustvu,bocije i dobru zabavu,zenske
Mrzim: MRZIM jebene "pedere"
koji misle da su face.....ak slusaju neku posebnu vrstu muzike...jebite se svi...ja slusam kai ja ocem

Kontaktirajte me!


Image Hosted by ImageShack.us

DOWNLOAD- MUZIKA, FILMOVI, IGRE.......



UVIJEK SPREMAN ZA AKCIJU!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

...poznatiji kao Lik iz bajke....

Image Hosted by ImageShack.us

.....prije 15 god....hehe

Image Hosted by ImageShack.us

.......najnovija slika........(prije 2 dana)

Image Hosted by ImageShack.us

.....nisu bas nesto-al su moji....

Image Hosted by ImageShack.us

......k tome jos i glazbenik....

Image Hosted by ImageShack.us

my ajs......

Image Hosted by ImageShack.us

legendarni bociji

Image Hosted by ImageShack.us

alkoholicarska trojka-------legende


Image Hosted by ImageShack.us

.... moje sekice Jelena i Marta

Image Hosted by ImageShack.us

....Marta i Roby

Image Hosted by ImageShack.us

.....Jelena i Zoran

Image Hosted by ImageShack.us

....Miha i Tomica

Image Hosted by ImageShack.us

...Bagio(pociva u miru),Zoran,Jelena,Zuti,vurko,mich

LINKOVI

Denyzakon frend....voli piti i izlaziti.......curke navalite
tinchyzakoon frendica....drago mi je kai sam jo upoznav
bbb_PODBRESTZABAVan.....bbb....ultras...zakooon je
Koshakjen od najboljih frendova......i clan moje bande....veliki pozzzzzz
jelica -zbog nje imam 20 let krajsega zivota
Image Hosted by ImageShack.us

Puno ime:
Raúl González Blanco
Datum rodenja:
27. lipanj 1977.
Mjesto rodenja:
Villaverde, Madrid, Spanjolska
Visina:
180 cm
Klub:
Real Madrid
Prethodni klubovi:

Atletico Madrid (mlade kategorije)

Image Hosted by ImageShack.us
RAul


Evo nekih slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
THOMPSON-LIK bi dao zivot za svoju zemlju

Image Hosted by ImageShack.us

Ante,Ante svi smo zate !!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HEROJ, A NE zlocinac !!!

Image Hosted by ImageShack.us

...U boj u boj za narod svoj

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ustaše su hrvatski borci koji su branili svoju domovinu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
si mi velido da slicim sherminatoru
iz AMERICKE PITE......Neznam zaka......hehehehe

Image Hosted by ImageShack.us

........I listen hip-hop.......

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

......i like it....."jebacke slike"

Moje selo se zove........

Image Hosted by ImageShack.us

Kalnik city town


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

,,,,,,,,zastava Kalnika.,,,,,,,,,,


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tucemo policiju ko sugave pse...
Hrpa govana,neskolovana,puna kompleksa,smeca drotovska SRAMOTA HRVATSKA!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

....to sam ja slikav...hehe

Neke slike s poznatim igracima(slikano prije 2 god.)

Image Hosted by ImageShack.us

Luka modric i ja.....

Image Hosted by ImageShack.us
Arsenalovac Da silva i ja....

Image Hosted by ImageShack.us

(manchester city) Corluka i ja......

Image Hosted by ImageShack.us

friski smijenjeni trener Hajduka-Ivan Pudar-nikola...ja

Image Hosted by ImageShack.us

Niiiko Kranjcar i jaaa...

Image Hosted by ImageShack.us

Vugrinec i ja





[srijeda][29.08.2007.]

Jos malo pa skola cryburninmadbang

Im back…….evo i mene nakon dugog vremena……..sve je manje zabave,a sve vise mislim na skolu….nema bas zanimljvo nist u proteklih tjedan dana…….tak da neznam kaj pisati….pomiriv sam se z mojom curicom……denes nam je mesec dana…uh vec je tulko preslo…..cujem ema si je nasla deckacry…..stcrycerekcrycryeta….mogli smo biti dobar par…..hehehehe….v soboto sam morav iti v sampion,,,,,,ali je grivec zajebav pa smo ne isli….al smo se zato v nedeljo lepo zabavili v tavroso---griivec,tito,čič,lisjak,sačer,ema,erika itd… njima pozzzz…….v cetrtek valda pemo na spancifest na hladno pivo( prilocki decki i ja ) ……moj sogor roby si je peglal lasi…..pa bote vidli kak bo to ispalo…..i tak to je za ve se…..uzivajte….lijep pozdrav svima!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


tak je robi prvo zgledav!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Robi je speglani

Image Hosted by ImageShack.us


opet normalan roby s frizurom

<< Arhiva >>