SPORTSKE TEME

četvrtak, 01.01.2009.

Novogodišnja mudrost (he he): Kaleb i svi imaju pravo na svoje mišljenje!

Odmah na početku moram priznati da s rukometom nisam u potpunosti na ti. Isto tako moram priznati da nisam gledao prijenos otvaranja zagrebačke Arene u kojoj je Hrvatska igrala protiv Rusijie, a sukomentator Boži Sušecu bio je nekada sjajni igrač Paklenih, Nikša Kaleb. Uglavnom, nekoliko dana poslije igrači, stručno vodstvo i izbornik poslali su svim medijima mail u kojem su s ogorčenjem pričali o istupu tog istog Kaleba na toj istoj utakmici. Kaleb je negativno govorio o nekim igračima Hrvatske i odmah je "stao na zub" svima. Ok, možda i nije korektno od Kaleba da govori negativno o klapi kojoj je sve donedavno bio član, ali, Bože moj, zar čovjek ne smije reći svoje mišljenje pa makar ono bilo negativno?! Mrzim to da se svima moraju govoriti, tepati hvalospjevi, a čim izrečeš nešto negativno odmah si nitko i ništa. To nije u redu. Istina je da smo olimpijski pobjednici i svjetski prvaci u igranju, ali u nekim smo stvarima sasvim na začelju i bojim se da ćemo iz njega teško naprijed. Ljudi moji, Gobci, Červari i svi drugi, mi živimo u demokratskom društvu i svi mi imamo pravo reći što mislimo. Na zapadu je to već stara stvar, a vidite kada ju mi prolazimo? U svemu, ali baš u svemu mi zaostajemo, a mi sami sebi to ne želimo priznati.

Da me krivo ne shvatite, ja Paklenima želim sve najbolje, najmanje da budu svjetski prvaci. Isto tako, smatram i da je njihovo pravo reagirati na nečiju negativnu ili pozitivnu opasku. Ali, bojim se da se Kalebu zbog njegovog drugačijeg mišljenja, kao mnogima drugima, zaboravi sve ono što je on dobro napravio za hrvatski rukomet.

SRETNA VAM NOVA 2009. GODINA! SVE NAJ...POZZ

01.01.2009. u 22:05 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pozdrav svima...

Zovem se Ivan...Rođen sam 1986. godine......Studiram novinarstvo i pomalo se bavim tim poslom. Naravno, veliki sam ljubitelj sporta, naročito nogometa. Navijam za Hajduk, Liverpool, Barcelonu, Hrvatsku, Španjolsku, a najviše poštujem Niku Kranjčara...Na ovom blogu ću iznositi svoje mišljenje o svim sportskim događajima u Hrvatskoj i svijetu...! PoZdRaV!!
partyparty