spookie dizajn

srijeda, 13.07.2005.










ech..prosjale mi zrake sunca jutros, konačno.
istina, tek negdje oko deset, kad progledah u kupaoni, ali ipak..
dobrodošle!

s dolaskom D vitamina i smanjenjem šansi za rahitis i depresiju, vratilo se moje poljuljano povjerenje u svijet oko i uz i nadamnom...

moram obznaniti javnu ispriku majstorima....točnije jednom od njih.onome koji je zadnja 24 sata usnifao laka za parkete, koliko prosječni teenager nasnifa u godini dana. (a možda i u dvije...nisam načisto s tim, ne snifah. osim prisilno. kad smo farbali. i krečili. i to. )

dragi moj parket majstoru, ovime javno obznanjujem svoju ispriku Vama, jer sam vas nepravedno i bezrazložno optužila za zabušavanje i unošenje nereda u našu malu stabilnu obiteljsku zajednicu ( uključujem i onu malu čudnu zajednicu stvorova koja mi je odnedavno naselila glavu.. ).

dakle, da pojasnim..
dotični je gospon meštar jučer propisno odradio svoje zvanje..pojavio se u pol osam ujutro, a otišao malo iza ponoći istog dana...s par pauza, uspio je napraviti skoro sav posao.
danas je opet bio.
metnuo drugi sloj laka.
i opet će večeras doći. brusiti.
i metnuti finiš sloj.
danas će biti gotovo.
hura.
ja sam sretna.
hura.
a onda nastupam ja.
i ussisavač.
i krpa.
i voda.
topla, vruća, hladna.
i misteri muškolo, i proper, i cif i arf i sva ta škvadra.
čistim.
perem.
brišem.
usišem.
pospremam.
hihihihihihi.
( najte kaj zamjeriti, snifam lak cijelu noć.... )


- 13:12 - .. par tvojih riječi .. (1) - Isprintaj - #