spookie dizajn

srijeda, 06.07.2005.

mrzopost











mrzim mrzim mrzim
mrzim kaj ne mogu naškrabati blog jer mi se neće otvoriti stranica
mrzim kaj ne mogu ostavljati komentare kad i kome hoću
mrzim kaj ima toliko smeća oko moje zgrade
mrzim kaj ima toliko idiota u mome ulazu
mrzim kaj ti kreteni pljuju po liftu
mrzim kad ti isti hračkaju kroz prozor
mrzim kad u tramvaju ima mušica koje ne mogu pobjeći van
mrzim ljude koji neće skupiti kakice za svojim pesima
mrzim kad mi telefon prestane zvoniti baš kad hoću dignuti slušalicu
mrzim dan kad me probudi majmun koji urla na balkonu na mobitel u osam ujutro
mrzim kad mi pukne nokat
mrzim kad nema niš na ha-te-ve-ju
mrzimmm kad su reklame na novoj duge sto godina
mrzim kad mi se smežuraju nektarine u frižideru
mrzim kad su dobri filmovi u tri ujutro
mrzim kad urokani srednjoškolci porazbijaju arsenal flaša u parku iza moje zgrade
mrzim poremećene vlasnike kućnih ljubimaca
mrzim malograđanštinu u rodnome gradu
mrzim kad nema suknje xs veličine
mrzim kavu s vrućim mlijekom
mrzim kaj nijedan od svih tih kikača u vrtiću nije moj
mrzim koka kolu bez mjehurića
mrzim tripice
mrzim limare koji popapaju sve pare koje mukotrpno uštedih
mrzim pijesak među prstima
mrzim što više nije ljeto osamdeset peto
mrzim sapunice
mrzim ljude koji stalno kukaju a nikad ništa ne naprave da bi se promijenili
mrzim kad mi ne odgovore na smsove
mrzim viceve na engleskom kad ih dobijem na emajl
mrzim poruke sreće
mrzim lance sreće
mrzim reklame za uloške
mrzim reklame za sredstva za čišćenje
mrzim reklame za banke
mrzim sve reklame

eh...sad mi je lakše..







- 22:03 - .. par tvojih riječi .. (8) - Isprintaj - #