Image Hosted by ImageShack.us

MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

srijeda, 15.02.2006.

STRIPOVI MOJE I VAŠE MLADOSTI-dio drugi



DYLAN DOG








Kreator : Tiziano Sclavi

Crtač : Claudio Villa

Premijera : lipanj 1986.

Žanr : Horror

Mjesto radnje : London

Vrijeme radnje : Sadašnjost

Dylan Dog info

Omiljeno oružje : Pištolj

Omiljeni uzvik : Judo plesaču!

Vjerni pratitelj : Groucho Marx

Najveći neprijatelj : Doktor Xabaras


dilayn dop nikada nije usao u riznicu mojih omiljenih stripova. koji je razlog nikada nisam saznao. znam da sam ga otkrio kod bratica , kada sam slucajnim odabirom u mjesto bleka stene ili zagora zagrabio dylana doga, koji mi je za tadasnje moje godine bio preozbiljan. ali postojali su pravi fanovi u ondasnje vrijeme ovoga junaka. ne bi se cudio da se i par tragicnih puberteskih djevojaka zaljubilo u njega. dylan je kasnije postao inspiracija mnogih filmova i serija. on je naime bio istrazitelj tj detektiv nocnih mora. mozda je on inspirirao i zeljka malnara, ko zna! zna se i to da je dylan bio inspektor scotland yarda, jos se zna da je jebavao mnoge picke. zna se i to da je imao problema sa jetrom. usluge je naplacivao 50 funti + naknada. ukoliko ga trebate ,n naci cete ga u Craven Roadu broj 7, London.



djelovi iz romana:



neke naslovnice:











- 17:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>