Image Hosted by ImageShack.us

MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

utorak, 14.02.2006.

STRIPOVI MOJE I VAŠE MLADOSTI-dio prvi

ZAGOR

autor: neki talijan
crtac: gallieno ferri
naslovnica: gallieno ferri
prvi put u tisku: 1960
žanr: western
mjesto radnje: darkwoodska šuma
ocjena: 4,5 (1-5)







moj junak iz mladosti. njega sam otkrio poslije olimpijade u sarajevu, a prije univerzijade u zg. kako sam ga samo volio listati i gledati njegovo umijece ratovanja. zbog njega sam naucio i prva slova. znam da mi je i ciko bio posebna fora. ali ipak mi je tada zagor bio najveci. kako sam ostao jedan dan u cudu kada je zagor ronio devet stranica. zbog njega sam se znao iz cista mira sakriti iza kamena i pucati po ljudima. tada su mi skoro roditeljima poslali socijalne radnike, al zagoru je sve oprosteno. zagor rulz.

dijelovi iz romana




neke naslovnice





- 17:56 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>